مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مسیرهای جدید دوچرخه‌سواری در لندن ایجاد شد

سازمان حمل‌ونقل لندن از ایجاد سه مسیر جدید دوچرخه‌سواری در شهر به‌منظور تسهیل اتصال جوامع به یکدیگر خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، سازمان حمل‌ونقل لندن از احداث سه مسیر دوچرخه‌سواری جدید در سرتاسر شهر خبر داد که تردد در اطراف لندن به‌وسیله دوچرخه را برای ساکنان پایتخت انگلستان آسان‌تر می‌کند. این مسیرهای جدید به‌عنوان نخستین فاز اجرایی از مجموعه مسیرهای دوچرخه‌سواری که با بهره‌گیری از خیابان‌های محلی کم‌ترافیک ایجاد می‌شود، به‌سرعت در راستای ایجاد زیرساخت‌های جدید پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در سراسر لندن به مرحله اجرا درمی‌آید و به ارتباط بیشتر میان جوامع لندن با استفاده از دوچرخه‌ها کمک می‌کند.

مدیر بخش پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری سازمان حمل‌ونقل لندن از ایجاد این مسیرها به‌عنوان اقدامی حیاتی برای بسیاری از شهرستان‌های لندن یاد کرد که با کمک به رفع ترافیک در جاده‌های مسکونی و کاهش محدودیت‌های سرعت، اهالی لندن را به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری تشویق و به این ترتیب لندن را به شهری سبزتر و عادلانه‌تر برای همه ساکنان تبدیل می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، مسیرهای جدید دوچرخه‌سواری لندن تا تابستان ۲۰۲۳ به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید و با اتصال مراکز بیرونی شهر به شبکه دوچرخه‌سواری داخلی آن، موانع موجود برای دوچرخه‌سواری هزاران نفر از ساکنان شهر را برطرف و امکان دسترسی به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در میان ساکنان محله‌های بومی شهر که کمتر موردتوجه بوده‌اند را فراهم می‌آورد.

رئیس بخش سرمایه‌گذاری روی خیابان‌های پاک سازمان حمل‌ونقل لندن ضمن ابراز خوشحالی از افزایش ۱۰ کیلومتری مسیرهای دوچرخه‌سواری شهر، از محبوبیت این طرح میان عامه مردم خبر داد و تأکید کرد که مسیرهای جدید باعث می‌شود ساکنان سراسر لندن بیشتر به دوچرخه‌سواری روی آورند که در حال حاضر یک گزینه حمل‌ونقلی سالم، ارزان، مقرون‌به‌صرفه و پایدار برای سفرهای درون‌شهری به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد که همه سازمان‌های مربوطه در بخش‌های حمل‌ونقل شهری لندن و زمینه‌های مرتبط با آن درصدد توسعه شبکه دوچرخه‌سواری لندن برای بهبود دسترسی افراد محلی به این شیوه حمل‌ونقلی سبز برآمده‌اند تا با ایجاد تغییرات لازم در مسیرها و تقاطع‌های اصلی، در کنار ایجاد ایمنی و ارمغان سلامتی برای کاربران دوچرخه‌ها و عابران پیاده، لندن را به شهری پاک و سبز تبدیل کنند که گزینه‌های سفر فعال از انتخاب‌های بالقوه ساکنان آن برای تردد است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا