مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نخستین دوره مسابقات موتورکراس در سمنان برگزار می‌شود

سرپرست هیات موتورسواری‌ و اتومبیلرانی استان سمنان گفت: ورزشکاران هفت استان خراسان رضوی، مازندران، گلستان، اصفهان، یزد، تهران و سمنان تاکنون برای شرکت در مسابقه‌های موتور کراس به مناسبت گرامیداشت ۲۵۳ شهید ورزشکار این استان اعلام آمادگی و نام‌نویسی کردند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، جعفر کردی گفت: مسابقات چند جانبه موتورکراس در سمنان به مناسبت گرامیداشت روز شهید، جمعه نوزدهم اسفند در پیست موتورکراس شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات موتور کراس به مناسبت گرامیداشت ۲۵۳ شهید ورزشکار استان سمنان در کلاس ۶۵ سی‌سی، ۸۵ سی‌سی، ۲۵۰سی‌سی و ۴۵۰ سی‌سی جوانان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات موتورسواری‌ و اتومبیلرانی استان سمنان از تمامی فعالان رشته موتور کراس دعوت کرد برای شرکت در مسابقات موتور کراس به مناسبت گرامیداشت ۲۵۳ شهید ورزشکار استان سمنان برای نام‌نویسی به هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کنند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
وزارت ورزش و جوانان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا