مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۱۱ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در قزوین تعیین تکلیف شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تعیین تکلیف ۱۱ هزار دستگاه موتور سیلکت موجود در پارکینگ های استان خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، حسین رجبی اظهار کرد: طی بازدید بعمل آمده از پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی استان رسوب موتور سیکلت ها، روند فرسایشی آنها و عدم پیگیری از سوی مالکین یکی از مشکلات و معضلات این مراجع محسوب می شد.

وی افزود: در همین راستا و با هدف احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم «کارگروه ساماندهی پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی» در دادسرای مرکز استان تشکیل و با صدور مصوبات مقتضی وضعیت ۲۵ هزار وسیله نقلیه مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان مرکز استان تصریح کرد: بر اساس صدور اطلاعیه ها و فراخوان های مختلف و همچنین با در نظر گرفتن مشوق ها از جمله تخفیف در خلافی و هزینه های پارکینگ و… اقدامات لازم در راستای مراجعه مالکین به مراجع قضایی و انتظامی صورت گرفت، که بر همین اساس صاحبان حدود ۱۲ هزار دستگاه موتور سیکلت از ترخیص آنها خودداری کردند.

این مقام قضایی استان اضافه کرد: به همین خاطر ۱۱ هزار دستگاه موتور سیکلت به دلیل عدم مراجعه مالکین از سوی دادگاه اصل ۴۹ تعیین تکلیف و آرا قضایی آنها صادر شد.

رجبی در خاتمه خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۷ هزار موتور سیکلت در مرحله مزایده عمومی قرار دارد و قطعاً این موضوع از فرسایش موتور سیکلت ها جلوگیری و بهبود وضعیت پارکینگ ها را به همراه خواهد داشت.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا