مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ارائه تسهیلات پلیس راهور برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از شرایط و تمهدیدات ویژه پلیس راهور برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، با تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، با اشاره به ارائه تسهیلات و تمهیدات ویژه برای ترخیص خودرو و موتور سیکلت‌های توقیفی به مناسبت این ایام مبارک، اظهار کرد: برابر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العلی) و دستورات ایشان در خصوص صیانت از اموال مردم و تحویل خودرو و موتور سیکلت‌هایی که بنا به دلایلی به غیر از دستورات قضائی در پارکینگ توقیف هستند به شهروندان، طرح ترخیص خودروهای توقیفی و موتورسیکلت‌های رسوبی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس راهور شرایط تسهیل کننده‌ای در خصوص تقسیط جرایم و ارائه فرصت برای پرداخت جرایم و همچنین تخفیف ۵۰ درصدی هزینه پارکینگ برای شهروندان در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: بر این اساس مالکان و متصرفان حین توقیف خودرو و موتور سیکلت‌هایی که وسایل نقلیه آن‌ها به دلایلی غیر از تصادفات و دستور قضائی در توقیف است، می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه با در دست داشتن مدارک معتبر برای ترخیص وسیله نقلیه خود به ستاد ترخیص پلیس راهور استان (شهرک آزمایش) و شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی پلیس راهور کشور بیش از شش میلیون نفر از موتورسیکلت سواران در سطح کشور بدون گواهینامه رانندگی هستند، از برنامه‌ریزی این پلیس برای ارائه گواهینامه آسان به موتورسواران خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح که به محض اجرایی شدن به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد، موتورسواران می‌توانند با پرداخت هزینه ۳۰۰ تا ۳۲۰ هزار تومان و ظرف مدت یک روز صاحب گواهینامه رانندگی شوند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا