مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استفاده جالب ژاپنی‌ها از یک دوچرخ برقی

ژاپنی‌ها دوچرخ جدیدی ساختند که هنگام تا کردن امکان استفاده از آن به عنوان میز کار وجود دارد

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا، یک شرکت ژاپنی حاضر در نمایشگاه CES 2023 یک دوچرخه برقی تاشو عرضه کرد که می تواند پس از تا شدن به اندازه یک چمدان شود. همچنین این دوچرخه هنگام تاشدن می تواند به عنوان میزکار مورد استفاده قرار بگیرد.

شرکت ژاپنی ایکوما Icoma از یک دوچرخه برقی به نام Tatamel رونمایی کرد که محصولی جذاب به نظر می رسد. سازنده این دوچرخه برای ساخت آن از فیلم های ترنسفورمرز الهام گرفت. زیرا آن را به صورت تاشو ساخته است. مهمترین ویژگی دوچرخه برقی Tatamel تاشو بودن و وجود پنل چوبی کناری است.

این دوچرخه می‌تواند دیگر دستگاه‌های الکترونیکی را نیز شارژ کند. این قابلیت در مواقع اضطراری می تواند بسیار مفید باشد. همچنین کاربر می تواند پنل های جانبی آن را با محصولات دیگری از جنس فلز یا خورشیدی و یا چوبی تعویض کند. بنیانگذار ایکوما می گوید این دوچرخه به طور ساده طراحی شده است و امکان قرار دادن هر پنل مربعی شکل روی آن وجود دارد. به طوری که از این پنل ها می توان به عنوان میز کار استفاده کرد. روی آن نیز یک صفحه نمایش ال سی دی قرار گرفته است.

این شرکت قصد دارد دوچرخه الکتریکی خود را در فصل بهار امسال با قیمت ۴ هزار دلار در ژاپن به فروش برساند. همچنین از دیگر برنامه‌های آنها فروش این محصول در دیگر کشورها است. اما زمان آن هنوز مشخص نشد. حداکثر سرعت این دوچرخه حدود ۴۰ کیلومتر در ساعت است و از یک موتور ۵۰ سی سی نیز بهره می برد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
برنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا