مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پایان دی‌ماه آخرین مهلت اخذ کد شناسایی موتورسیکلت‌های سه چرخ

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری لرستان تاکید کرد: دارندگان موتورسیکلت سه چرخ در استان موظف به اخذ کد شناسایی برای وسیله نقلیه خود تا پایان دی‌ماه هستند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، عباس علیشاهیان اظهار داشت: همه دارندگان موتور سه چرخ موظف هستند که تا پایان دی ماه سال جاری، ضمن مراجعه به کلانتری محل سکونت خود و تشکیل پرونده، اقدام به اخذ کد شناسایی برای موتور سیکلت سه چرخ خود کنند.

وی، مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده در این رابطه را شامل دو قطعه عکس، کپی کارت ملی و شناسنامه، مدرک مالکیت موتور سیکلت سه چرخ، برگه ثبت ثنا دادگستری اعلام کرد و گفت: بعد از تشکیل پرونده، یک کد شناسایی از سوی کلانتری به دارندگان این موتور سیکلت های سه چرخ داده می‌شود.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری لرستان، افزود: این کد شناسایی به شهرداری محل سکونت باید ارائه و در نهایت این کد شناسایی بر روی دو طرف موتور سیکلت سه چرخ افراد نصب می‌شود.

علیشاهیان، گفت: هر موتور سیکلت سه چرخی که در شهرهای استان تردد می‌کند حتماً باید از ابتدای بهمن ماه دارای کد شناسایی نصب شده در دو طرف آن باشد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا