مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تعداد زیادی از کارگران «یاماها‌ موتور» در کارخانه چونگ‌چینگ چین خود مبتلا به کووید شدند

محدودیت‌های سختگیرانه کوویدصفر چین بار دیگر بخش خودروسازی این کشور را با چالش مواجه کرده است و در پی آن، حداقل سه خودروساز بزرگ به دلیل محدودیت‌های ویروس، تولید خود را متوقف کرده‌اند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، هوندا موتور ژاپن فعالیت خود را در ووهان، کانون ویروس در اوایل سال ۲۰۲۰، به دلیل محدودیت‌هایی که درمورد تردد در این منطقه ایجاد شده بود، به حالت تعلیق درآورد.

هوندا همچنین تعلیق فعالیت در یک کارخانه دیگر تولید موتور برای ماشین‌های چمن‌زنی در شهر چونگ‌چینگ چین را تمدید کرد.سازنده موتور سیکلت یاماها‌موتور همچنین تا حدی تولید را در کارخانه موتورسیکلت خود در چونگ چینگ که در آن ۸۷۲۱ مورد جدید ابتلا به کووید در ۲۸ نوامبر گزارش شد، به حالت تعلیق درآورده است.

دیگر خودروسازان ژاپنی از جمله نیسان‌موتور، مزدا موتور و میتسوبیشی به بلومبرگ گفتند عملیات آنها در چین هنوز تحت‌تاثیر قرار نگرفته است.

غول خودروسازی آلمانی فولکس واگن کمبود قطعات را عامل اصلی تصمیم برای توقف تولید عنوان کرد. یک سخنگوی این شرکت گفت در‌حال‌حاضر هیچ تاریخ تخمینی برای ازسرگیری وجود ندارد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
دنیای اقتصاد
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا