مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تصویب ایجاد پیست گردشگری موتورسیکلت در کیش

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش گفت: ایجاد پیست گردشگری موتور سیکلت های شارژی در طرح ساماندهی سواحل به عنوان یک ظرفیت توریستی مصوب شده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی توانگر اظهار کرد: ساماندهی بهره‌مندی از موتورسیکلت‌های شارژی در راستای فعالیت قانونی آنها از سال گذشته در چند مرحله در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پلاک گذاری اولین گام این ساماندهی بود که از آذر سال گذشته تا کنون بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه که شامل حدود ۹۵ درصد از دستگاه های موجود انجام شده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش گفت: استفاده از گواهینامه، کلاه ایمنی و بیمه شخص ثالث نیز دیگر محورهای این ساماندهی بود که با ارائه راهکارهای مختلف هم اکنون بسیاری از رانندگان موتور از این امکانات استفاده می کنند.
توانگر با بیان اینکه فرهنگسازی برای افزایش استفاده از گواهینامه، کلاه ایمنی و بیمه شخص ثالث نیز در دستور کار این پلیس با همکاری سایر ارگان ها قرار دارد افزود: ایجاد پیست گردشگری موتور سیکلت ها یکی دیگر از محورهای طرح ساماندهی این وسیله نقلیه است.
وی اضافه کرد: این اولویت با هدف تفکیک ظرفیت گردشگری و استفاده شخصی کیشوندان و مسافران در دستور کار قرار گرفته است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش گفت: قرار است این پیست در حد فاصل بین کلبه هور و ساحل سیمرغ جزیره ایجاد شود که به عنوان یکی از بخش های طرح ساماندهی سواحل از سوی سازمان منطقه آزاد کیش مورد پذیرش قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه سال گذشته موتورسیکلت ها در ۳۰ درصد تصادفات نقش داشتند اما امروز با انجام اقدامات مختلف به ۱۲ درصد کاهش یافته است یادآور شد: با تحقق تمام اهداف طرح سامان دهی موتور سیکلت ها نقش این دستگاه به حداقل ممکن می رسد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا