مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برای رفع ابهام، لایحه دوفوریتی اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو به کمیسیون صنایع بازگشت

لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ برای بررسی بیشتر و رفع ابهام به کمیسیون صنایع ارجاع شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، در نشست نوبت عصر امروز -سه شنبه ۱۷ آبان ماه- مجلس شورای اسلامی ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ در دستور کار مجلس قرار گرفت و به دلیل ابهامات در  تبصره (۳)  ماده (۱۰)  به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شد.

عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده داشت  گفت: در این تبصره آمده است در صورت عدم وجود گواهی اسقاط خودرو یا موتورسیکلت به اندازه کافی، منجر به  اختلال در روند تامین  با تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت ، تولید کنندگان خودرو یا موتور سیکلت و واردکنندگان کامیون، کامیونت و کشنده تریلر می توانند با پرداخت  (۱.۵%) قیمت آن  به صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته وزارت صنعت ، معدن و تجارت مجوز شماره گذاری دریافت نمایند، اما مشخص نشده منظور از قیمت، قیمت کارخانه است یا بازار، بنابر این این لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون صنایع ارجاع می شود.

مصری اضافه کرد: از طاهری رییس کمیسیون صنایع و معادن درخواست داریم این لایحه را به صورت فوری در دستور کار کمیسیون خود قرار دهد و در روز یکشنبه  هفته آینده این لایحه بررسی می شود.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا