مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دوچرخه سوار بلژیک قهرمان تور بین‌المللی (ایران – آذربایجان) شد

تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک قهرمان انفرادی و تیمی سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، در پایان این دور از رقابت ها و در رده‌بندی انفرادی مجموع مراحل، جانی مارشال از تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک که پیراهن طلایی تور را از ابتدای مسابقات تصاحب کرده بود، با حفظ این پیراهن توانست در صدر برترین رکابزنان قرار گیرد و فاتح تور سی‌ و پنجم شود.

این دوچرخه‌سوار بلژیکی با مجموع زمانی ۱۹ ساعت و ۱۹ دقیقه و ۲۵ ثانیه قهرمان شد و سعید صفرزاده رکابزن تبریزی تیم آرویچ شرق مازندران تنها با یک ثانیه اختلاف به مقام نائب قهرمانی رسید و داوید یرمن از تیم بایک‌آید آلمان با ۱۵ ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست سوم شد.

در دیگر بخش‌های انفرادی، محمد گنج‌خانلو از تیم دانشگاه آزاد تبریز با تصاحب پیراهن سبز برترین دوچرخه‌سوار امتیازی تور لقب گرفت و سعید صفرزاده و علی لبیب دو رکابزن تبریزی تیم‌های آرویچ شرق مازندران و دانشگاه آزاد تبریز عناوین سلطان کوهستان و بهترین رکابزن جوان را از آنِ خود کردند.

در رده‌بندی تیمی مسابقات نیز تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک با زمان کلی ۵۸ ساعت و یک دقیقه و ۲۶ ثانیه بر جایگاه نخست قرار گرفت.  

تیم‌های تی‌سی‌سی تایلند و بایک‌آید آلمان نیز به ترتیب با فاصله زمانی ۹ و ۱۷ ثانیه نسبت به تیم نخست، دوم و سوم شدند. تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویچ شرق مازندران به عنوان تیم‌های داخلی حاضر در تور به ترتیب در رده‌های پنجم تا هفتم قرار گرفتند.

در سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان، ۱۱ تیم متشکل از سه تیم داخلی و هشت تیم خارجی حضور داشتند و این مسابقات در پنج مرحله از هفتم تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا