مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آغاز سی‌وپنجمین دوره‌ قدیمی‌ترین تور دوچرخه‌سواری قاره آسیا

سی‌وپنجمین دوره‌ قدیمی‌ترین تور دوچرخه‌سواری قاره آسیا امروز (پنجشنبه) به شکل رسمی در تبریز آغاز شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، سی‌ و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان با حضور ۶۲ رکابزن از ۲۱ کشور در قالب ۱۱ تیم داخلی و خارجی، ساعت ۱۱ امروز (پنجشنبه) به شکل رسمی با شلیک تپانچه علی جعفری‌آذر فرماندار تبریز آغاز شد و به این‌ ترتیب رکابزنان حاضر، در مرحله اول این تور از خط استارت ائل گلی تبریز به سمت خط پایان در ارومیه حرکت کردند.

در این تور پنج مرحله‌ای، رکابزنان در مرحله اول مسافت ۱۵۳.۸ کیلومتری تبریز تا ارومیه را می‌کنند، در مرحله دوم، روز (جمعه) مسیر ۱۴۸.۹ کیلومتری تبریز تا جلفا توسط ورزشکاران حاضر در این تورنمنت طی خواهد شد، در سومین مرحله از تور، دوچرخه‌سواران مسافت ۱۸۶.۲ کیلومتری جلفا تا کلیبر را رکاب می‌زنند، در مرحله چهارم این تور همچینن، رکابزنان از سرعین تا تبریز ۱۹۷.۹ کیلومتر رکاب خواهند زد و مرحله پنجم و پایانی این تور نیز به شکل تایم‌تریل و به مسافت ۸۹ کیلومتر در اتوبان پاسداران تبریز برگزار خواهد شد.

سی و پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان‌، با حضور ۱۱ تیم اعم از ۸ تیم خارجی و ۳ تیم داخلی در استان‌های آذربایجان‌‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل، ۷ لغایت ۱۱ مهر ماه در ۵ مرحله برگزار می‌شود.

ترنگانو مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق ۸ تیم خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق مازندران سه تیم‌ داخلی حاضر در تور هستند.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
وزارت ورزش و جوانان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا