مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تعیین تکلیف وسایل‌نقلیه توقیفی اموال تملیکی آذربایجان‌غربی

رئیس کل دادگستری استان از تعیین تکلیف و فروش تعداد قابل توجهی از خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، ناصر عتباتی اظهار داشت: در ادامه مباحث نظارتی بر انبارها و پارکینگ های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و تعیین تکلیف اموال موجود در این انبارها و پارکینگ ها، پس از تعیین تکلیف محموله بزرگ ام دی اف ها و واگن های قطار مسافربری  در گمرک تعداد قابل توجهی خودرو و موتورسیکلت تعیین تکلیف گردید.

رئیس شورای قضایی استان به ارائه آمار پرداخت و گفت: در 6ماهه سال1401 تعداد72 دستگاه خودرو به فروش رسید و حکم فروش تعداد352 دستگاه خودرو و تعداد288 دستگاه موتورسیکلت دیگر هم صادر که در مزایده آتی به فروش گذاشته خواهد شد.

عتباتی ابراز امیدواری کرد با روند روبه رشدی که در تعیین تکلیف اموال توقیفی در انبارها و پارکینگ های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان حاصل شده است تا پایان سال 1401 قسمت اعظمی از این اموال تعیین تکلیف و فروخته شوند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا