مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تیم مردان ایران به مسابقات موتور ریس هند اعزام می‌شود

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: تیم مردان ایران به مسابقات موتور ریس بین المللی هند اعزام می شوند و سعی داریم حدود پنج نفر را به این مسابقات اعزام کنیم.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مازیار ناظمی عصر چهارشنبه در پایان سفر یکروزه خود به قم در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برای انتخاب تیم‌ مردان ایران چهار راند مسابقه برگزار کردیم تا نفرات برتر شناخته شوند و زمان برگزاری رقابت‌های هند نیز آذر امسال است.

وی بیان کرد: برای سال آینده تیم موتورکراس دختران ایران را به مسابقات برون مرزی اعزام خواهیم کرد و در پی حامی مالی هستیم که حداقل ۲ شرکت کننده را اعزام کنیم.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی با اشاره به اعزام اخیر یک ورزشکار خانم ۱۵ ساله به مسابقات موتور کراس بین المللی ترکیه افزود: طی ۲۰ ماه گذشته سومین اعزام برون مرزی خود را داشتیم و در تاریخ فعالیت فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی دومین مرتبه ای است که یک بانوی ایرانی به مسابقات معتبر جهانی می رود. 

وی گفت: حضور در مسابقات بین المللی نیاز مهم هر رشته ورزشی است که بالندگی و اعتماد به نفس برای ورزشکار بوجود می آورد منتها موتورسواری و اتومبیل رانی رشته گرانی است.

ناظمی ادامه داد: برای ورزشکار اعزامی به ترکیه موتوری می خواستیم که ۵۰۰ میلیون تومان هزینه آن بود و مجبور شدیم قرض بگیریم و آن را تهیه کنیم.

وی افزود: تامین هزینه های موتورسواری و اتومبیل رانی برای بسیاری از خانواده ها دشوار است و در توان فدراسیون هم نیست که هزینه ها را تامین کند این در حالیست که کسانی که به موتورسواری و اتومبیل رانی علاقمند هستند، انسان های پولداری نیستند.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی گفت: حضور در مسابقات جهانی هزینه های زیادی می خواهد، اما در عین حال فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی امور برون مرزی و ارتباطات را انجام می دهد.

وی تاکید کرد: خودروسازان و تولیدکنندگان موتورسیکلت زیادی داریم که ‌نیامده اند حتی برای تبلیغ خودشان از ورزشکاران ما حمایت کنند و این حمایت در تمام دنیا انجام می شود. 

ناظمی بیان کرد: با کمک وزیر ورزش و جوانان روشنایی پیست آزادی را بعد از ۳۰ سال تامین کردیم و الان این پیست سه شیفت کار می کند و باید به سمتی برویم که جوانان به جای جاده و مکان های خطرناک در مکان های دارای ایمنی در پیست ها شرکت کنند.

ناظمی‌ برای شرکت در مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قم و بازدید از برخی ظرفیت ها و امکانات این هیات به قم سفر کرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا