مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۱۴ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های هرمزگان به مزایده گذاشته شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده فروش بیش از ۱۴ هزار موتورسیکلت توقیفی موجود در پارکینگ های این استان خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا به نقل از قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی در این باره اظهارکرد: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسائط نقلیه موجود در پارکینگ های سراسر کشور، دستور قضایی برای برگزاری مزایده جهت فروش بیش از ۱۴ هزار موتور سیکلت توقیفی رسوبی در پارکینگ های استان هرمزگان، صادر شده است.

قهرمانی تصریح کرد: اولین مرحله مزایده در خصوص موتورسیکلت های موجود در پارکینگ های دریا و زرون شهر بندرعباس به صورت حراج حضوری انجام می شود و عموم مردم می توانند تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ از طریق تماس با شماره ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و مراجعه به این دو پارکینگ از جزئیات این مزایده مطلع شوند و از موتورسیکلت های موجود بازدید کنند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه پس از طی مراحل قانونی در خصوص موتورسیکلت های موضوع این مزایده حکم قطعی صادر شده است، خاطر نشان کرد: به منظور تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر استان هرمزگان و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بیت المال، کارگروهی متشکل از رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، رئیس پلیس اداره آگاهی استان، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و رئیس اداره خدمات و منابع فرماندهی انتظامی استان، تشکیل و نسبت به تنظیم شیوه نامه تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی اقدام کرده اند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان تأکید کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا