مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دختران موتورسوار قزوینی به ۲ مقام کشوری دست یافتند

نایب رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین گفت:۲ بانوی موتورسوار استان در رقابت‌های کشوری به دو نشان برنز دست یافتند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مهناز خوام گفت: مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور بانوان در پیست بین المللی آزادی تهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها پریسا حسنی دوست در کلاس ۲۵۰ سی سی و مهرسا یگانه در کلاس ۸۵ سی سی به مقام سوم رسیدند و همچنین مقام سوم ‌تیمی نیز از آن استان قزوین شد.

این مسوول ورزشی در ادامه با اشاره به وضعیت رشته موتورسواری بانوان در استان قزوین، افزود: به جرات می توان گفت بانوان موتورسوار استان جزو بهترین های کشور در این رشته هستند و در حال حاضر در سطح بالای آمادگی قرار دارند.

وی اضافه کرد: تمرینات بانوان موتورسوار استان بدون هیچ مشکلی در قزوین برگزار می شود ولی در برگزاری مسابقات موتورسواری بانوان با مشکل مواجه هستیم چون پیست محصور نداریم.

خوام خاطرنشان کرد: از مسوولان استان درخواست داریم نسبت به محصور کردن پیست موتورسواری باراجین اقدام کنند یا مجوز فنس آن را بدهند تا استعدادهای بانوان موتورسوار استان ضایع نشود و به استان های دیگر مهاجرت نکنند.

استان قزوین ۱۸ بانوی موتورسوار دارد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا