مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فاطمی امین: موتورسیکلت‌ها بدون الزام به اسقاط شماره‌گذاری می‌شوند

وزیر صمت در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت گفت: با این مصوب اگر خودرو و یا موتور سیکلت اسقاطی وجود نداشته باشد شماره گذاری محدود نمی‌شود و مبلغی را به صندوق محیط زیست واریز میکنند و شماره‌گذاری انجام می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از شاتا نیوز، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صمت در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت گفت: در چند ماه گذشته با اتصال اسقاط موتور سیکلت و خودروهای دیزلی برای شماره گذاری مشکلاتی بوجود امده بود.

وی افزود: به دلیل اینکه خودروهای اسقاطی کم داریم و موتورسیکلت‌ها شماره گذاریشان کم شده، انبارها پر شده بودند پس وزارت مصوب کرد که شماره گذاری به اسقاط متصل نشود چون به هر دلیلی در دورانهایی اسقاط وجود ندارد .

فاطمی امین با اعلام تصویب لایحه دو فوریتی در دولت ادامه داد: با این مصوب اگر خودرو و یا موتور سیکلت اسقاطی وجود نداشته باشد شماره گذاری محدود نمی‌شود و مبلغی را به صندوق محیط زیست واریز میکنند و شماره‌گذاری انجام می‌شود.

وزیر صمت همچنین اعلام کرد واردات خودرو هفته پیش مصوب و در مسیر ابلاغ است.

فاطمی امین در خصوص نمایشگاه اتومبیل در روسیه خاطرنشان کرد: ۵۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه خودرو روسیه حضور داشتند که بیشترین تعداد بعد از شرکت کنندگان روسی بود. طی روزهای آینده تفاهم نامه‌هایی در خصوص قطعاتت خودرو امضا می‌شود.


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
شاتا نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا