مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مسابقات موتورکراس بانوان برگزار خواهد شد

نایب رئیس زنان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اعلام خبر برگزاری مسابقات موتورکراس بانوان، گفت: این رقابت‌ها در سه الی چهار راند و در سه کلاس ۶۵، ۸۵ و ۲۵۰ سی‌سی خواهد بود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، ‌فیروزه سیدمهدی نایب در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: راند اول مسابقات موتورکراس بانوان در سال ۱۴۰۱ روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح در پیست ملی و بین‌المللی موتور کراس آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ورزشکاران از استان‌های مختلف در این رقابت شرکت می‌کنند و با برپایی اردو یک روز پیش از مسابقه در پیست کراس آزادی تمرین خواهند کرد. در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در رشته موتورسواری داشتیم و هدف از برگزاری این رقابت‌ها شناسایی استعدادهای برتر در رشته موتور کراس است.

سیدمهدی خاطرنشان کرد: پس از اعزام ورزشکاران این رشته به مسابقات جهانی در تلاش هستیم استعدادهای برتر و جوانان علاقه‌مند را شناسایی کنیم و با برگزاری رقابت‌های داخلی و کسب آمادگی‌های لازم توسط آنها به زودی شاهد درخشش بانوان در مسابقات بین‌المللی رشته موتورسواری باشیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا