مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هشدار مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت: روزهای بحرانی آلودگی هوا از موتور استفاده نکنید!

نژادیان: با توجه به این‌که در خصوص اخذ استانداردهای آلایندگی بعضی از موتورسیکلت‌ها ممکن است ابهام وجود داشته باشد و با توجه به تعداد زیاد موتورسیکلت‌های فرسوده در سطح کشور، بهتر است مسئولان در چنین روزهایی که سطح آلایندگی بحران‌ساز می‌شود، علاوه‌بر آماده‌باش مراکز درمانی، تردد‌ها را هم محدود کنند. در غیراین صورت عوارض ناشی از آلودگی هوا خسارت‌های مادی و معنوی بیشتری برجای خواهد گذاشت.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از تسنیم، عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران از آماده‌باش تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به خاطر افزایش آلودگی هوا برای روز دوشنبه سوم مرداد ماه خبر داد. بامداد امروز شاخص آلودگی هوای استان تهران عدد ۳۲۷ یعنی در وضعیت خطرناک قرار داشت.

سیزدهمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط شامگاه یکشنبه ۲ مرداد برگزار شد.

عابد ملکی معاون عمرانی استانداری تهران در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اظهار کرد: با توجه به کاهش کیفیت هوا و بررسی مدل‌های گرد و غبار و تصاویر ماهواره‌ای مقرر شد برای روز دوشنبه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به مردم در حال آماده باش باشند.

وی گفت: خودداری گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، ریوی و تنفسی و کودکان از تردد و فعالیت در فضای باز، خودداری از فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و جانمایی پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق شلوغ، متراکم و پرتردد شهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

معاون عمرانی استانداری تهران ضمن اشاره به اینکه اطلاع رسانی توصیه‌ها و رعایت نکات بهداشتی توسط رسانه‌ها ضرورت دارد، ادامه داد: استفاده از ماسک‌های مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم و به ویژه شاغلین پلیس راهور و شهرداری‌ها و … که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز دارند، ضرورت دارد.

در حال حاضر شاخص آلودگی هوای استان تهران عدد ۳۲۷ یعنی در وضعیت خطرناک است.


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
تسنیم
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا