مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری همایش ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت در دماوند

همایش ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت در شهرستان دماوند به همت اداره راهداری و همکاری آموزشگاه موتورسیکلت میعاد شهر دماوند برگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا،  شورش احمدی خطیر رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند روز یکشنبه با اشاره به برگزاری همایش راکبین موتور سیکلت به خبرنگاران اظهار داشت: در این همایش به ۱۰۰ نفر از راکبان موتورسیکلت کلاه ایمنی به منظور ارتقای ایمنی و حفاظت جان این عزیزان اهدا گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۶ الی ۲۰ درصد از حوادث جاده‌ای برای راکبین موتور سیکلت اتفاق می‌افتد بیشتر فوتی‌ها به علت ضربه به ناحیه سر می‌باشد که امیدواریم با برگزاری این همایش حافظ جان راکبین موتورسیکلت باشیم.

رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد وقوع سه مورد فوتی جاده‌ای راکب موتور سیکلت در شهرستان دماوند بودیم‌.

جاده دماوند – فیروزکوه از محورهای پر تصادف در شرق استان تهران است.

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه شرق تهران در همایش راکبین موتورسیکلت نیز اظهار داشت: یکی از برنامه‌های راهبردی پلیس راهور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارتقاء انضباط و فرهنگ ترافیکی است.

وی ادامه داد: کلاه ایمنی نقش بی بدیلی در کاهش تصادفات دارد و استفاده از کلاه ۴۰ درصد از فوتی‌ها و ۷۰ درصد از مصدومین را در سوانح رانندگی کاهش می‌دهد.

فرمانده پلیس راه شرق تهران بیان کرد: جاده دماوند – فیروزکوه از محورهای پرترافیک و پر تصادف در شرق استان تهران است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امید است در حوزه راهداری و پلیس راه شاهد کاهش تصادفات باشیم.

کهریزی گفت: طی دو ماهه ابتدای امسال در شرق استان تهران آمار تصادفات حدود ۳۱ درصد کاهش داشته‌ است و موتورسیکلت سواران رتبه دوم را در تصادفات بعد از سواری‌ها به خود اختصاص داده‌اند؛ روز گذشته نیز در بزرگراه دماوند دو نفر در برخورد یک موتورسیکلت با سواری فوت کردند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا