مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

علی قائمی: مردم عمده‌ترین بهره‌برداران از موتورسیکلت‌های برقی هستند

رئیس کمیته هوشمند سازی حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: عمده‌ترین بهره‌بردار از موتورسیکلت‌های برقی مردم هستند و شهرداری باید شرایط استفاده از آن را فراهم کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، علی قائمی، امروز، _دوشنبه، سی خردادماه_ در بازدید از شرکت خودروسازی بهمن با تاکید بر ضرورت استفاده از حمل و نقل پاک در شهر تهران و استفاده از تکنولوژی‌های نوین مانند موتورهای برقی برای مقابله با آلودگی هوا، اظهار کرد: عوامل متعدد مانند فرهنگ‌سازی، ایستگاه شارژ، تجهیزات، هزینه تمام شده، ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم آوردن تجهیزات با قیمت مناسب در استقبال شهروندان از این طرح، تأثیر به‌سزایی دارد.

وی با اشاره بر نیاز حمایت شهرداری، دولت و بانک‌ها از خودروسازان و ورود موتورسیکلت برقی به چرخه حمل و نقل شهری ادامه داد: مناطق پر تردد بازار، مولوی، شوش و منطقه ۱۲، که در آن تراکم موتور سیکلت زیاد است، باید در اولویت قرار گیرند.

رئیس هوشمند سازی کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: چون عمده‌ترین بهره‌بردار از موتور سیکلت های برقی مردم هستند، بنابراین شهرداری باید شرایطی را فراهم کند که مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات موتور برقی به صورت عمده هزینه تمام شده این محصول است، باطری با طول عمر کافی، مدت زمان شارژ و ایستگاه‌های شارژ نیز از دیگر مشکلات مطروحه است.

به گزارش ایمنا، آلودگی هوا و ترافیک سنگین از مشکلاتی است که در طی سالیان متمادی شهرهای ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و پایتخت هم از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین استفاده از خودروها و تاکسی‌های فرسوده آلودگی و ترافیک را افزایش می‌دهد، اما استفاده از موتور سیکلت های برقی می‌تواند در کم شدن این معضلات کمک‌کننده باشد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا