مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهدی عباسی: کارکرد ماسک به پوشاندن پلاک موتورسیکلت تغییر کرده است

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در شهر تهران و ارتقای ایمنی آنان تاکید کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا مهدی عباسی در جریان هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: تولید بی‌شمار موتورسیکلت‌ها در دهه‌های گذشته و از رده خارج نشدن موتورسیکلت‌های فرسوده بر مشکلات شهری افزوده و خواهد افزود.

وی گفت: بسیاری از موتورسیکلت‌هایی که در سطح شهر تردد دارند، فاقد استانداردهای لازم هستند همچنین برخی موتورسواران اقدام به مخدوش کردن پلاک با ماسک می‌کنند که به نظر می‌رسد کارکرد ماسک به پوشاندن پلاک موتور تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه بحث معاینه فنی موتورسیکلت‌های در حال تردد موضوعی است که تاکنون عملاً به اجرا در نیامده، اظهار کرد: با توجه به تردد بیش از ۴ میلیون موتور شماره‌گذاری‌شده در تهران، سهم قابل توجهی از تصادفات فوتی به راکبین این وسیله اختصاص دارد.

وی ادامه‌ داد: آلودگی هوا و صدا، کیفیت پایین تولید، عدم رعایت استانداردها، مخدوش کردن پلاک با استفاده از کاغذ، ماسک و غیره، رانندگی بدون کلاه ایمنی، عبور و توقف در پیاده‌روها، حمل بار غیر متعارف، کم‌توجهی به بیمه شخص ثالث، تردد بدون معاینه فنی، از موضوعاتی است که در ضرورت ساماندهی موتورسیکلت می افزاید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا