مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ساعات اوج تصادف موتورسواران در تهران اعلام شد

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ پر تصادف‌ترین ساعات برای موتورسیکلت سواران را اعلام کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی، در این باره اظهارکرد: بیشترین زمان وقوع تصادفات موتورسیکلت سواران در تهران از ساعت ۱۹ تا ۲۳ است. در این بازه زمانی هوا تاریک شده و دید موتورسیکلت‌سوار کاهش پیدا می‌کند. در این زمان همچنین رانندگان نیز دچار خستگی ناشی از فعالیت روزانه هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد تصادف موتورسیکلت سواران طی بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ رخ می‌دهد گفت: زمان تاریکی هوا حتما باید چراغ‌های موتورسیکلت روشن باشد و از کلاه ایمنی و لباس دارای شب‌رنگ برای بهتر دیده شدن استفاده شود. 

مومنی گفت: به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و تخلفات بسیار زیاد موتورسواران، در 65 درصد تصادفات رخ داده، رانندگان موتورسیکلت به عنوان مقصر حادثه به مراجع قضایی و شرکت‌های بیمه معرفی شده‌اند. 

وی با تاکید بر اینکه موتورسیکلت سواران باید حتما حین تردد از کلاه ایمنی استفاده کنند گفت: متورسواران می‌توانند علاوه بر ساعات شب، طی ساعات روز نیز چراغ‌های خود را برای بهتر دیده شدن روشن نگه دارند. همچنین لازم است که موتورسواران به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند. 

انتهای پیام 

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا