مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آرمان موسوی: تمام انتظاراتی که از گروه بهمن دارید، از «ایران دوچرخ» هم داشته باشید

مدیرعامل «ایران‌دوچرخ» در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران اظهار کرد: «پیست تست موتورسیکلت ایران دوچرخ در حال راه‌اندازی است و طی هفته‌های آینده افتتاح می‌شود تا تمام موتورها پیش از عرضه تست پیمایش داشته باشند.»

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از اخبار خودرو، آرمان موسوی مدیرعامل «ایران‌دوچرخ» در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران اظهار کرد: «پیست تست موتورسیکلت ایران دوچرخ در حال راه‌اندازی است و طی هفته‌های آینده افتتاح می‌شود تا تمام موتورها پیش از عرضه تست پیمایش داشته باشند.»

موسوی افزود: «90 نمایندگی در سراسر کشور برای فروش و خدمات پس از فروش داریم. ضمن اینکه آماده اعطای نمایندگی در سراسر کشور هستیم.»
وی گفت: «بحث گارانتی و تعمیرات موتورها را هم گسترش داده‌ایم و در کنار 90نمایندگی موتورسیکلت در نمایندگی مرکزی هم خدمات ارائه خواهد شد.»

وی افزود: «برای موتورسیکلت‌ها تا 10سال قطعات تامین می‌شود و از این نظر مشکلی ایجاد نخواهد شد. تمام انتظاراتی را که از گروه بهمن در بحث خودرو می‌شود، می‌توان از ایران دوچرخ هم انتظار داشت.»

موسوی عنوان کرد: «بیش‌از 40 موتورساز در کشور وجود دارد و رقابت در این حوزه به شدت بالا است.» وی تصریح کرد: «در حوزه شرکت‌های چینی با 10شرکت برتر همکاری وجود دارد. صنعت موتور چین با تقاضای 25میلیون دستگاه خودرویی مواجه است.»

وی افزود: «در حوزه استانداردهای موتوری ما تبدیل به موتور محرک آنها شده‌ایم. چراکه استاندارد موتور در چین پایین‌تر از ماست اما از شرکت‌های چینی تقاضا می‌کنیم محصولاتی با استاندارد بالا تولید کنند.»

مدیرعامل ایران‌دوچرخ ادامه داد: «اینکه موتورسیکلت‌ها چند برابر یک خودرو آلودگی تولید می‌کنند، اشتباه است. چرا که موتورها با استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند.»

وی درخصوص محصولات این شرکت گفت: «در سبد محصولات ما دو مدل اسکوتر و چند مدل چهارچرخ وجود دارد. در حوزه موتورهای برقی هم نخستین واردکننده موتورسیکلت برقی هستیم.»

موسوی اظهار کرد: «نمونه سه‌چرخ‌برقی بسیار پرطرفدار است و 37درصد قطعات آن داخلی‌سازی شده، یک پروژه فعال نیز برای موتورسیکلت خیابانی برقی با همکاری گروه همکاران شرکت بهمن یعنی شرکت کروز داریم.»

وی با اشاره به سهم این شرکت از بازار داخلی گفت: «سهم بازار ما در این حوزه فعلا بالا نیست، از سال 1400کار را آغاز کردیم. اما به طور کلی بازار موتورسیکلت در ایران بسیار محدود است.»

وی اظهار امیدواری کرد در سال جاری فروش موتورسیکلت به بالای 400هزار دستگاه برسد. وی گفت: «در سال 1400بالغ بر 6مورد فروش اینترنتی داشتیم. با چند بانک هم قرارداد همکاری برای ارائه تسهیلات فروش موتورسیکلت داشته‌ایم.»

عضو هیات‌مدیره ایران دوچرخ نیز در این نشست عنوان کرد: «در حوزه قیمت، محصولاتی از 32میلیون تومان تا 110میلیون تومان را عرضه می‌کنیم.» امیرعباس زهتاب توضیح داد: «چون در تمام سگمنت‌ها محصول داریم، می‌توانیم به شرکت‌های دولتی هم محصول عرضه کنیم. سال گذشته هم فروش به این بخش را به صورت محدود داشتیم.»

وی در پایان بیان کرد: «قیمت محصولات ایران دوچرخ بسیار رقابتی است.»

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
اخبار خودرو
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا