مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ترخیص فوق‌العاده «موتورسیکلت» تا عید فطر تمدید شد

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران گفت: شهروندان حوزه غرب استان تهران که وسیله نقلیه آنها (خودرو و موتورسیکلت) توقیف شده می‌توانند تا عید سعید فطر با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، یگان توقیف کننده یا از طریق برنامه کاربردی «پلیس من» وسیله توقیفی خود را ترخیص کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ حامد محمودی افزود: برابر دستورالعمل ابلاغی وسایل نقلیه که فاقد بیمه نامه شخص ثالث و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی مجاز باشد، می‌توانند با سپردن تعهدنامه مبنی بر تردد نکردن در معابر عمومی و با معرفی فرد دارای گواهینامه رانندگی مجاز، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران همچنین در خصوص ترخیص وسایل نقلیه‌ای که در اجرای دستورات قضایی و یا توسط پلیس‌های تخصصی ناجا توقیف شده‌است، خاطرنشان کرد: براساس ابلاغیه صادره وسایل نقلیه‌ای را که در اجرای دستورات مقامات قضایی و یا توسط پلیس‌های تخصصی ناجا توقیف شده‌اند پس از سیر مراحل قانونی مربوطه و اثرگذاری بلامانع بودن ترخیص در سامانه از سوی پلیس تخصصی مربوطه در فرآیند ترخیص طرح ویژه عیدانه قرار می‌گیرند.

محمودی پیرامون جرایم رانندگی وسایل نقلیه توقیف شده، اضافه کرد: از دیگر تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده، تقسیط جرایم رانندگی است که مالکان یا متصرفان قانونی این وسایل نقلیه می‌توانند جرایم رانندگی خود را به صورت تقسیط شده و با اعطای فرصت یکساله پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: شهروندان حوزه غرب استان تهران که وسیله نقلیه آنها (خودرو وموتورسیکلت) توقیف است می توانند تا عید سعید فطر ۱۴۰۱ با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، یگان توقیف کننده یا از طریق برنامه کاربردی «پلیس من» و در صورت نداشتن قبض پارکینگ با حضور مالک و صرف اسناد مالکیت و برای متصرفان قانونی علاوه بر اصل مدارک مثبته مالکیت داشتن اصل قبض پارکینگ به نام متصرف بدون داشتن شکایت از طرف مالک، وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا