مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پروژه تجمیع فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان در یک مجموعه تجاری

معاون مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از اجرای پروژه تجمیع فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه در یک مجموعه تجاری خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، علیرضا برهانی‌پور اظهار کرد: یکی از اقداماتی که به طور جدی توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گرفته، ورود به پروژه‌هایی است که در قالب ساماندهی مشاغل از طریق سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری عملیاتی می‌شود.

وی افزود: یکی از شاخص‌ترین پروژه‌هایی که در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته، پروژه بازار موتور سیکلت و دوچرخه است.

معاون مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در خیابان سروش با تراکم فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت مواجه هستیم که مسائل و مشکلات شهری مختلفی را ایجاد کرده است. در همین راستا سازمان میادین میوه و تره‌بار با همکاری صنف موتورسیکلت و دوچرخه فروشان، مطالعاتی برای ساماندهی این مکان انجام داد.

برهانی‌پور اضافه کرد: زمینی برای تجمیع و متمرکز کردن این واحدهای صنفی در یک مجموعه تجاری پیش‌بینی شده و به فراخوان سرمایه‌گذاری گذاشته شد. این فراخوان با استقبال معامله‌گران مواجه شد و قرارداد مورد نظر در سال گذشته، منعقد گردید.

وی ادامه داد: ارزش این قرارداد بالغ بر هزار میلیارد تومان بوده که سهم شهرداری از آن ۲۵ درصد و سهم سرمایه‌گذار ۷۵ درصد است. این پروژه ۸۰ هزار متر زیربنا دارد و محل آن در نزدیکی محل فعلی قرارگیری این واحدهای صنفی فروش دوچرخه و موتور سیکلت است.

معاون مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه، انجام آن با همکاری صنف مورد نظر است. فعالان حوزه فروش موتورسیکلت و دوچرخه در همه مراحل این پروژه حضور داشته و از آن استقبال کرده‌اند.

برهانی‌پور اضافه کرد: نمی‌توان چنین پروژه‌هایی را با الزام افراد، به نتیجه رساند. در واقع امتیازاتی که در این طرح برای فعالان صنفی در نظر گرفته شده و نیازهای آنان را برطرف می‌کند منجر به استقبال آنان از این پروژه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

پروژه مجتمع صنفی موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان در مساحت ۱۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا