مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درباره تسهیلات رایگان برای تعویض موتورسیکلت‌های فرسوده

سلاجقه گفت: حداکثر ۳ ماه به دولت فرصت میدهیم تا موتور‌های قدیمی و فرسوده گازسوز شوند یا اگر بنا به تعویض آن‌ها باشد باید با تسهیلات بدون برگشت موتور‌ها تعویض شوند تا به مردم فشار وارد نشود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلاجقه گفت : سازمان محیط زیست یک سازمان هماهنگ کننده و ناظر بر دستگاه‌ها است، و خودش دستگاه اجرایی نیست. طی ۲۵ سال گذشته در اجرای قانون هوای پاک اراده‌ای در بین دستگاه‌ها نبوده است ، وزارت کشور به عنوان دبیر این ستاد ۶۲ حکم در زمینه اجرای قانون هوای پاک تصویب و مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای آن در نظر گرفته است.

رئیس سازمان محیط زیست گفت : از ابتدای ۱۴۰۱ موتور‌های کاربراتوری باید از رده خارج می‌شدند، که این امر برای دولت و مردم هزینه‌های بسیاری داشت، اما حداکثر ۳ ماه به دولت فرصت میدهیم تا موتور‌های قدیمی و فرسوده گازسوز شوند یا اگر بنا به تعویض آن‌ها باشد باید با تسهیلات بدون برگشت موتور‌ها تعویض شوند تا به مردم فشار وارد نشود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا