مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پرویز سروری: ما در مجلس به دنبال الزام موتورسیکلت‌سازان به کاشت نهال هستیم

​رییس شورای عالی استان‌ها با بیان این که خودروسازان بیشترین تاثیر در آلودگی هوای تهران و کشور را دارند، گفت: ما در شورای عالی استان‌ها و مجلس به دنبال الزام خودروسازان به کاشت نهال در ازای تولید هر خودرو و موتورسیکلت هستیم.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، پرویز سروری، رئیس شورای عالی استان‌ها در آئین درختکاری که عصر امروز در پارک شهرک مهرگان کهریزک و به یاد شهدای مدافع حرم  “تیپ فاطمیون ” غرس شد، ضمن تبریک روز جانباز و روز درختکاری گفت: تقارن روز ولادت مولا امام حسین(ع) و روز درختکاری بسیار زیباست. هرجا که درخت باشد آنجا حیات و زندگی هست و امام حسین (ع) هم نشاط و زندگی را به جهانیان بخشیده است. هرجا که نام حسین است آنجا حیات و نشاط نیز وجود دارد.

وی افزود: امروز جامعه بشری مسئولیت بیشتری نسبت به طبیعت دارد. ماشینیزم و صنعتی سازی جهان زندگی انسان را با خطر روبه‌رو کرده است و باید با درختکاری بار دیگر زندگی انسانی را در قبال زندگی ماشینی تقویت کنیم.

سروری تاکید کرد: امروز هر صنعتی که آلودگی بیشتری تولید می‌کند باید سهم بیشتری در ایجاد و گسترش فضای سبز داشته باشد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها سروری افزود: اکنون خودروها و موتورسیکلت‌ها بیشترین نقش را در آلودگی شهر تهران و کشور دارند و ما در شورا و مجلس به دنبال این هستیم تا کارخانه‌ها را ملزم نماییم به ازای تولید هر خودرو یا موتورسیکلت، یک درخت بکارند. امیدوارم کاشت این درخت‌ها که به یاد شهداست بتواند بخشی از آلودگی‌های زیست محیطی جامعه ما را کاهش دهد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایلنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا