مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آغاز طرح برخورد با موتورسواران متخلف در کیش

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی ویژه جزیره کیش گفت: طرح برخورد با موتورسواران متخلف به عنوان طرح دائمی انسجام بخشی به فرهنگ ترافیکی این جزیره آغاز شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی توانگر روز یکشنبه با بیان اینکه طرح ساماندهی موتورسیکلت های شارژی در این جزیره کیش به عنوان یک طرح کاربردی هم اکنون در حال اجرا است اظهار داشت: پلاک گذاری و مقابله با تخلقفات ۲ محور اساسی این طرح است.

وی اضافه کرد: پلاک گذاری موتورسیک های شارژی از آبان سال جاری آغاز و تا کنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت شارژی در این جزیره پلاک گذاری شده است.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه برخورد با موتورسواران متخلف نیز به صورت ویژه از امروز یکشنبه یکم اسفند در جزیره کیش آغاز شده است افزود:  این طرح با توجه به افزایش سهم موتورسواران در تصادفات درون شهری، با عنوان «انضباط‌ بخشی به تردد موتور سواران» در جزیره کیش اجرا می شود.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس راهور در راستای اجرای این طرح، موتورهای شارژی که اقدام به حرکت خلاف در معابر، تردد در پیاده روها،  دارای حرکات نمایشی، دارای سرنشین اضافه، تردد کنندگان در معابر ممنوعه  به ویژه راکبان فاقدکلاه ایمنی را توقیف می کنند و با راکبان متخلف موتورهای شارژی برخورد می شود.

طبق اعلام پلیس راهور کیش در سال جاری تصادفات موتور های شارژی در این جزیره افزایش چند برابری داشته و این وسیله نقلیه در دی ماه نقش ۸۵ درصدی در بروز تصادفات دارد.

هم اکنون در این جزیره حدود هشت هزار دستگاه موتورسیکلت شارژی تردد دارد که در طرح پلاک گذاری با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات و پلیس راهور تمام این دستگاه ها باید پلاگذاری شود.


بیشتر بخوانید:

آغاز محکم طرح انضباطی موتورسواران تهرانی

تفاوت طرح «موتوریار» با «انضباط بخشی موتورسواران» چیست؟

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا