مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

توضیح رئیس پلیس تهران درباره عاقبت موتورسیکلت‌های رسوبی

رییس پلیس تهران بزرگ درباره طرح ترخیص خودروها و موتورسیکلت های رسوبی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ درباره خودروها و موتورهای رسوبی گفت: بیش از ۶ ماه است که طرح تحویل خودروها و موتورهای رسوبی در حال انجام است. 

وی با بیان اینکه موتورها و خودروهای رسوبی در ۱۲۰ پارکینگ هستند، ادامه داد: از همه مالکان خودروها و موتورهای رسوبی که همچنان در وسایل نقلیه‌شان در این پارکینگ‌ها حضور دارند درخواست می‌کنیم تا برای ترخیص این خودروها و موتورها مراجعه کنند. 

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اگر مالکان این خودروها و موتورها مراجعه نکنند همه این خودروها و موتورسیکلت‌ها در یک پارکینگ نگهداری می‌شوند تا براساس دستور قضایی اقدامات لازم برای این خودروها و موتورسیکلتهای رسوبی که ترخیص نشده اند، انجام شود. 

سرار رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا خودروهای رسوبی اسقاط می‌شوند تصریح کرد: وقتی که زمان طرح ترخیص به پایان برسد و مالکان برای ترخیص وسایل نقلیه مراجعه نکنند یک کار گروه سه جانبه با حضور پلیس، دستگاه قضایی و ستاد اجرایی تشکیل و در خصوص این خودروها تصمیم گیری خواهد شد. 

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایلنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا