مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ایمان رمضان قربانی خبر داد: صدور مجوز فعالیت بانوان در ورزش موتورسواری دامغان

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی دامغان با اشاره به صدور مجوز از سوی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی به هیئت های ورزشی این رشته برای حضور بانوان علاقه مند به رشته ورزشی موتور سواری گفت: با توجه به صدور مجوز از سوی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی برای حضور بانوان در این رشته ورزشی هیچ منعی وجود ندارد . 

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، ایمان رمضان قربانی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان دامغان دارای یک پیست موتور سواری به میزان حدود ۵ هکتار بوده که سند این مجموعه به نام پیست موتور کراس فعالیت دارد . 

وی اضافه کرد: ۱۵ ورزشکار موتورسوار در کلاس ۲۵۰ و ۵ ورزشکار در کلاس ۴۵۰ در شهرستان دامغان زیر نظر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی دامغان فعالیت ورزشی دارند . 

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی دامغان با اشاره به اینکه این شهرستان پیست آسفالت استاندارد « موتور ریس » ( سرعت ) ندارد و از آن محروم است افزود : شهرستان دامغان علاقه مندان و پتانسیل های زیادی برای حضور در ورزش موتور سواری وجود دارد که باید با از وجود این افراد به این رشته ورزشی بهره گرفت . 

وی خاطر نشان کرد: دوره های آموزشی خوبی در رشته ورزشی موتور سواری از سوی فدراسیون برگزار می شود و شهرستان دامغان جایگاه بسیار خوبی در رشته ورزشی موتورسواری به ویژه موتور کراس در سطح استان داشته و حتی مقام تیمی در استان سمنان از آن موتور سواران دامغانی است  . 

رمضان قربانی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که وجود دارد این است که در شهرستان دامغان پیست ویژه مسابقات اتومبیلرانی وجود ندارد ولی می توانیم در حد رالی مسابقات برگزار کنیم که تاکنون برگزار کردیم . 

وی با بیان اینکه وجود موتور سواران دامغانی حائز رتبه و مقام استانی و کشوری نشان از توانمندی آنان در این رشته ورزشی دارد گفت: امیدواریم مسئولان به این رشته ورزشی در کنار دیگر رشته های ورزشی اهمیت دهند و در تقویت زیر ساخت های لازم موتور سواری و اتومبیلرانی که بخش زیادی از حوادث شهری را کاهش می دهد توجه کنند .

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا