مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فهرستی از بهترین بازی‌های موتورسواری (pc و اندروید) در کلاس های مختلف

معرفی کامل 10 تا از بهترین بازی های موتور سیکلت در سال ۲۰۲۱: مسابقات موتور سواری یکی از فعالیت‌ های انسانی است که آدرنالین را تحریک می کند، اما به خاطر محدودیت هایی همه نمی توانند آن را انجام دهند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین، ممکن است همه افراد امکانات یا شجاعت لازم برای موتورسواری در واقعیت را نداشته باشند. به همین دلیل است که ما به سراغ بهترین بازی های موتورسواری می رویم. بنابراین حتی کسانی از ما که حتی نمی توانیم دوچرخه سوار شویم، می ‌توانیم از چند دور بازی با یاماها یا هوندا لذت ببریم. در این مقاله ما منتخبی از بهترین بازی های موتور ۲۰۲۱ را جمع آوری کرده ایم  که مطمئناً شما را به وجد می آورد.

10. Ride2

 این بازی همانند نسخه قبلی خود سطح هیجان بالایی را به شما ارائه می ‌دهد.

موتور سواری Ride2گرافیک کاملا خیره‌ کننده ای دارد که باعث شده این بازی از بهترین بازی های موتور پرشی لقب بگیرد.

9. SBK X

 SBK X یکی از اولین بازی هایی که حالت مسابقه را برای شخص ارائه می کرد و بسیار جلوتر از زمان خود بود، است.  همچنین دارای یک حالت حرفه ‌ای است که در حین پیشروی و باز کردن قفل موتور های قوی تر، شگفتی های جالبی را برای ایجاد هیجان و حس واقعی بودن بازی به شما ارائه می دهد.

SBK X تا به امروز یکی از بهترین بازی های موتور سواری برای بسیاری از بازیکنان باقی مانده است.

8. Superbike TT

بازی موتور  Superbike TT از فناوری  Oculus Rift استفاده می ‌کند.

 حتی اگر طرفدار مسابقات موتورسواری نیستید، ما به شدت توصیه می کنیم این بازی را امتحان کنید، البته به شرطی که  Oculus Rift را داشته باشید.

این بازی حس واقعی بودن زیادی را به شما منتقل می کند و یکی از بهترین بازی های موتور سواری اندروید می باشد.

7.  Motorbike

Motorbike یکی از بامزه ترین بازی هایی است که می توانید انجام دهید. بازی مبتنی بر آزمایش است نه مسابقه و پیست، Motorbik  حالت چند نفره  دارد که در آن می‌ توانید با دوستان خود بازی کنید، همین ویژگی آن را در لیست بهترین بازی های موتور سواری اندروید قرار داده است.

6.FIM Speedway Grand Prix 15

 FIM Speedway Grand Prix 15 یک مسابقه سرعت بسیار خاص است و سازنده آن ویژگی هایش را بسیار باشکوه به تصویر کشیده است.

فیزیک و واکنش های سطحی بازی بسیار واقعی می باشد، همچنین گرافیک بسیار پیشرفته ای دارد و احساس غوطه‌ وری شدیدی را ایجاد می ‌کند،  هر جزئیات کوچکی در بازی بسیار با دقت و ظرافت طراحی شده، به طوری که حس می کنید این بازی را در دنیای واقعی انجام میدهید.

این بازی بسیار اعتیادآور است و جز بهترین موتور بازی های جهان است.

5. MX  vs ATV Reflex

 vs MX  ATV Reflex، بسیار درخشان است.

به طرز باورنکردنی سریع ای، بازی شما را مجبور می ‌کند تا هر دور مسابقه روی صندلی خود بنشینید و با هر پرش و پدیدار شدن هر هیجان، آدرنالین ترشح کنید.

مسیرها به زیبایی بازآفرینی شده اند، به این معنی که سازنده این بازی سعی کرده است که شما صرفاً نقش بیننده را در انجام این بازی نداشته باشید و کاملاً خود را در حال انجام آن مسابقه تصور کنید و خود را در آن موقعیت ببینید.

4. Road Rash

یکی از اولین بازی های مسابقات موتور سواری روی رایانه Road Rash بود.

این بازی این گونه است که شما با خرابکاری در کار حریفان خود می توانید به غنیمت هایی از جنس موتور سواران جدید برسید.

شما با تکرار این بازی و به دست آوردن امتیازات بالا می توانید از امکانات این بازی برای گرفتن موتورسوار های بهتر و با قابلیت های بالاتر و ایجاد موانع و سختی برای رغیب خود در بازی استفاده کنید و سعی کنید بازی را ببرید.

3. MotoGp 15

اگر می خواهید یک بازی واقعی را تجربه کنید، بازی Moto GP  برای شما مناسب است. سطح جزئیات و توجه به واقع گرایی در این بازی بسیار شگفت ‌انگیز است، این بازی به شما گزینه های زیادی برای تنظیم موتور تان به همان شکلی که دوست دارید مشابه بازی مسابقه واقعی ارائه می دهد.

بازی Moto GP  از بهترین بازی های موتور سواری مسابقه ای است.

2. GTA 5

 GTA  به خودی خود یکی از بهترین بازی های موتور برای اندروید نیست، اما برخی از بهترین سرگرمی های موتورسواری را در دنیای بازی ارائه می‌ دهد. جدا از برخی ماموریت ‌های خاص، کل بازی روی موتور سواری میچرخد و مدل های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

1.Trial Fusion

جدید ترین نسخه از سری بازی های علمی-تخیلی Trial Fusion مناسب ماجراجویی هستند که سطح آدرنالین بازیکن را بالا می برند.

رمپ های پرش، شیرین کاریی های مضحک و سرعت ‌های بالا و داشتن ویژگی های مهیج، تنها بخشی کوچک از جنبه‌ های اعتیادآور این بازی هستند.

کلام آخر

این مقاله به پایان رسید و ما سعی کردیم لیستی از بهترین بازی های موتور اندروید 2021و ویندوز و … بریا شما جمع آوری کنیم، تا در اوقات تنهایی خود از بهترین ها بهره بگیرید و سرگرم شوید.  

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا