مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پیشنهاد نماینده مجلس برای اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ در خصوص تولیدکنندگان موتورسیکلت

محمدبیگی: پیشنهاد من در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ این است که تمامی شرکت‌های تولیدکننده خودرو و موتورسیکلت به منظور ارایه به موقع و با کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در کشور موظف باشند یک درصد از مبلغ فروش خود را جهت تجهیزات و توسعه پایگاه های اورژانس، خرید آمبولانس و موتورآمبولانس و هلی کوپتر امداد به حساب سازمان اورژانس کشور واریز کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون در تازه ترین توییت خود با اشاره به کمبودهای بسیار شبکه امدادرسانی و فوریت های پزشکی و لزوم پشتیبانی از آن، به پیشنهاد اصلاح بودجه ای خود اشاره و چنین نوشت:

«‏در راستای تجهیز شبکه امدادرسانی، پیشنهاد تخصیص یک درصد از فروش شرکت های خودروساز و ۲ درصد از مبلغ بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی به خرید آمبولانس و تجهیزات پایگاه های فوریت های پزشکی در بودجه ۱۴۰۱ را ارائه دادم»

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و تشریح این موضوع اظهار داشت: حوادث حمل و نقل زمینی و حوادث ترافیکی از مهمترین دلایلی که سالانه بیشترین مرگ و میر و معلولیت ها در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد زیرساخت‌ها، افزایش توان عملیاتی سازمان اورژانس کشور از طریق افزایش سرعت عمل و ارتقاء کیفیت خدمات فوریت های پزشکی توسعه یابد. 

محمدبیگی بیان داشت: پیشنهاد من در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ این است که تمامی شرکت‌های تولیدکننده خودرو و موتورسیکلت به منظور ارایه به موقع و با کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در کشور موظف باشند یک درصد از مبلغ فروش خود را جهت تجهیزات و توسعه پایگاه های اورژانس، خرید آمبولانس و موتورآمبولانس و هلی کوپتر امداد به حساب سازمان اورژانس کشور واریز کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به منظور توسعه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای و زیرساخت‌های ارتباطی اورژانس بیمارستانی پیشنهاد بنده این بود که ۲ درصد از فروش بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله ناوگان زمینی، ریلی، هوایی، دریایی، داخل شهری مترو و اتوبوسی در اختیار مرکز فوریت های پیش بیمارستانی اورژانس قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، تصویب این طرح می‌تواند بخش مهمی از نیازها و مطالبات حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی را مرتفع سازد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا