مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سمینار تولیدکنندگان صنعت موتورسيكلت و دوچرخه ایران با حضور مسئولان استان قم برگزار شد

حجازی گفت: تولیدکنندگان موتورسیکلت در ایجاد اشتغال پایدار نقش عمده‌ای دارند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل حجازی، مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی تندر شهاب قم در سمینار تولیدکنندگان صنعت موتور و دوچرخه ایران که در هتل بین‌المللی قم با حضور مرتضی حیدری ،فرماندار قم و محمود سیجانی ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، اظهار کرد: اشتغال همواره یکی از موارد مهم و اساسی هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و مراکز تولید موتور سیکلت در ایجاد اشتغال پایدار نقش عمده‌ای دارند.


او  با بیان این که تولید موتورسیکلت و دوچرخه، صنعتی است که به منابع انرژی به ویژه آب نیاز ندارد، ادامه داد: این وسایل مشمول حمل و نقل سبز می‌شوند که در کشور‌های پیشرفته مورد توجه و حائز اهمیت است.


او با بیان این که صنعت دوچرخه سازی صنعتی است پر سابقه که از حمایت مسئولان مغفول مانده است، گفت: موتور‌های برقی و دوچرخه علاوه بر حمل و نقل سبز مهم ترین ابزار در رفع معضل ترافیکی است.


حجازی با اشاره به نقش صنعت موتورسیکلت و دوچرخه در توسعه اقتصادی قم تصریح کرد: وقت آن رسیده است که اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت و دوچرخه در مراکز تصمیم گیری و کمیته‌های سیاست گذاری استان نماینده داشته باشند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا