مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آخرین جزئیات از ساماندهی موتورسیکلت‌های سنگین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به ساماندهی موتورسیکلت‌های سنگین گفت: برای این ساماندهی این موتورسیکلت‌ها نیاز است یک کار جمعی اتفاق افتد و اعطای مجوزهای لازمه تنها در اختیار پلیس نیست.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از آنا، سردار محمد حسین حمیدی، درباره ساماندهی و امکان ارائه پلاک به موتور سیکلت‌های سنگین اظهار کرد: آن دسته از وسایل نقلیه‌ای که فاقد پلاک هستند، مجوز تردد در سطح جاده و شهرها را ندارند و پلیس بر حسب قانون نباید اجازه تردد به این وسایل نقلیه دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: افرادی که متقاضی پلاک یا مجوزهای متفاوت هستند، می‌توانند برای دریافت آن پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما در مراجع ذی‌صلاح برای ساماندهی وضع موجود موتور سیکلت سواران سنگین پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا اتفاقات بهتری رخ دهد گفت: موتور سیکلت‌های سنگین نمی‌توانند پلاک شوند و برای ساماندهی این نوع موتور سیکلت‌ها و هویت بخشی به آن‌ها، اقداماتی که نیاز به پیگیری باشد را انجام می‌دهیم.

حمیدی با اشاره به لزوم همیاری دستگاه‌های دیگر در این امر افزود: برای این ساماندهی نیاز است یک کار جمعی اتفاق افتد و اعطای مجوزهای لازمه تنها در اختیار پلیس نیست و باید سازمان‌های مختلف ورود کنند و هر تصمیمی گرفته شود را اجرا می‌کنیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
آنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا