مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

از ابتدای سال 1401 تردد موتورسیکلت‌های کاربراتوری در تهران ممنوع شد

معاون محیط زیست استان تهران از ممنوعیت تردد تاکسی ها و موتورهای کاربراتوری از ابتدای سال ۱۴۰۱ در تهران خبر داد

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، زهره عبادتی اظهار داشت: در شرایط اضطرار آلودگی هوا و با توجه به دستورالعمل‌های قانون هوای پاک ما می‌توانیم، یک سری محدودیت‌های موقت زمانی و مکانی در نظر بگیریم، که این محدودیت‌ها نیز در دستورالعمل مشخص شده و یکی از این محدودیت‌ها در شرایطی که شاخص آلودگی هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰( شرایط نارنجی) باشد، این است، که پلیس راهور جلوی تردد خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی و دودزا را بگیرد.

وی افزود: در جلسه‌ای که سه شنبه ۱۱ آبان تشکیل شد، اجرای ممنوعیت تردد خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی و دودزا مورد تاکید قرار گرفت، که البته اکنون با توجه به بارش‌ها از شرایط اضطرار خارج شدیم و در حال حاضر در این شرایط قرار نداریم، اما در زمان‌هایی که شاخص وارد شرایط اضطرار شود، ممنوعیت‌ها اعمال می‌شود.

معاون محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تردد تاکسی‌ها و موتورسیکلت‌های کاربراتوری در شهرهای دارای اولویت که یکی از این شهرها تهران است، ممنوع اعلام شده است، که باید برنامه ریزی های لازم برای اجرای این ممنوعیت از ابتدای سال ۱۴۰۱ فراهم شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا