مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درباره تلاش بانوان موتورسوار اصفهانی برای کسب سکوهای مسابقات کشوری

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: بانوان اصفهانی قطعاً در بخش‌های ریس و کراس در کلاس های حرفه‌ای و اماتور دارای سکو هستند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا پیکانپور نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان، درباره شرکت بانوان در مسابقات موتورسواری گفت: ما در بخش موتور کراس قطعاً در دو کلاس حرفه ای و آماتور دارای سکو هستیم و امیدوارم سکوهای ما کمتر ازدو افتخار آفرینی نباشد زیرا اصفهان در بخش موتورکراس بانوان بسیار پیشرفته است.

او اضافه کرد: اصفهان برای اولین بار در مسابقات ریس شرکت می‌کند و امیدوارم در کلاس ۱۲۵ سی سی دارای سکو باشیم.

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در خصوص شرکت کننده ها خاطرنشان کرد: در بخش کراس خانم ها فهیمه نعمت الهی به عنوان بانوی دعوت شده به مسابقات برون کشوری و قهرمان سال ۹۸ و زهره نعل شکن دارای مقام سوم و چهارم سال ۹۸ از جمله شرکت کنندگان خواهند بود.

پیکانپور ادامه داد: همچنین معتمدی، برهانی، نوربخش و ادیب که برای اولین بار در مسابقات کراس حضور دارند نیز از شرکت کنندگان این دوره از مسابقات هستند.

او  گفت: در بخش ریس معتمدی، علیپور و مختارزاده شرکت کنندگان ما برای اولین دوره حضور اصفهان در این مسابقات هستند.

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در خصوص محل مسابقات تصریح کرد: مسابقات ریس در پیست آزادی تهران و مسابقه کراس احتمالا در پیست شهر آباده برگزار می‌شود.

پیکانپور درباره مشکلات این رشته گفت: از جمله مشکلاتی که موتورسواران با آن رو به رو هستند هزینه و طریقهٔ حمل و نقل موتورها است؛ با کمک هیات و صدور مجوز برای ورزشکاران، این موضوع مرتفع خواهد شد.

او در پایان با توجه به شرایط موتور سواری اصفهان اذعان کرد: به دلیل مشکلاتی که قبلا در برگزاری مسابقات موتورسواری بانوان در بعضی استان‌ها وجود داشت مسابقات لغو می‌شد و  همین امر اصفهان را از کسب  سکوهای بیشتر دور کرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا