مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌های پولسار 250 جدید رونمایی شد

موتورسیکلت 250 سی‌سی پولسار جدید از نظر استایل، دینامیک سواری و ویژگی‌های فنی بهتر از مدل‌های قبلی است. ثبت سفارش برای مصرف‌کنندگان باز است و تحویل آن از 10 نوامبر شروع می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، از زمانی که دوقلوهای پولسار (150 و 180) در نوامبر 2001 عرضه شدند، چیزهای زیادی تغییر کرده است. دوچرخه‌های پولسار نقش کلیدی در کمک به این شرکت برای تثبیت خود به‌عنوان یک برند محبوب موتورسیکلت ایفا کرده‌اند. طیف پولسار در طول سال‌ها گسترش یافته است و چندین محصول جدید را شامل می‌شود.

بیست سال بعد، باجاج N250 و F250 را رونمایی کرد. هر دوی این موتورسیکلت‌ها کاملاً جدید هستند، از پایه بر روی یک شاسی جدید ساخته شده‌اند، با موتوری جدید نیرو می‌گیرند و با فناوری و ویژگی‌های جدید عرضه می‌شوند. قیمت از 1.38 میلیون روپیه برای N250 و 1.4 میلیون روپیه برای F250 شروع می‌شود و در دو رنگ هیجان انگیز پر جنب و جوش خاکستری و قرمز ارائه می شوند.

طراحی و ویژگی‌های پولسار سی‌سی 250 نمای عضلانی و حضور غالب در خیابان خواهند داشت. ظاهر و احساس کلی در مقایسه با سایر موتورسیکلت‌های پولسار ظریف‌تر است. برخی از ویژگی‌های کلیدی عبارتند از چراغ جلو تهاجمی، چراغ راهنما نیزه‌ای است.

در ارگونومی نیز تفاوت‌هایی وجود دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد قرارگیری جاپایی‌ها در هر دو دوچرخ یکسان است. در حالی که یک وضعیت راحت و عمودی در دسترس خواهد بود.

جدا از این تغییرات، هر دو مدل تا حد زیادی یکسان خواهند بود. موتور جدید قادر است حداکثر 24 اسب بخار قدرت و 21.5 نیوتن متر گشتاور حداکثر تولید کند. این خودرو با گیربکس 5 سرعته همراه خواهد بود.

برای بهبود دینامیک سواری و ایمنی، دوچرخ به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مجهز شده است. این ویژگی‌ها در حال حاضر با دوچرخ‌های با ظرفیت مشابه یاماها و سوزوکی در دسترس هستند. نگاهی به لیست ویژگی‌های دقیق موتورسیکلت‌های 250 سی سی پولسار جدید در زیر بیاندازید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RushlaneBajajauto
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا