مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۶۵درصد تصادفات بوشهر متعلق به موتورسواران است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با تاکید بر استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی گفت: ۶۵ درصد از تصادفات در این استان مربوط به موتورسیکلت سواران است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ جابر پاپری در آیین تقدیر از فرهنگ یاران ترافیکی در بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: در طول سال مردم و به ویژه فرهنگ یاران ترافیکی با پلیس راه و پلیس راهور همکاری‌های بسیار خوبی دارند و اگر این مساعدت در بحث ترافیک نباشد پلیس قادر نیست که بتواند امنیت ترافیک را به صورت صد درصد عملیاتی کند. 

وی افزود: نمونه‌های ترافیکی در استان کم نداریم که در ناوگان باربری، مسافربری، سایر اقشار، صدا و سیما، هلال احمر و هیات دوچرخه سواری در بحث فرهنگ سازی ترافیکی کمک می‌کنند. 

رییس پلیس راهور استان بوشهر ادامه داد: ما باید با کمک این عزیزان تلاش کنیم که تصادفات در سطح استان و کشور کاهش پیدا کند و شاهد کمترین حوادث در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها باشیم. 

وی عنوان کرد: ۹۰ درصد از رانندگان قانونمند و فقط ۱۰ درصد سهل انگار هستند که ما خودمان را ملزم می‌دانیم که به این ۱۰ درصد تذکراتی بدهیم. 

سرهنگ پاپری با بیان اینکه ۶۵ درصد از تصادفات در استان بوشهر مربوط به موتورسیکلت سواران است، تاکید کرد: بار‌ها توصیه کردیم که راکبین موتور از کلاه ایمنی استفاده کنند و خانواده‌ها نیز نسبت‌به عملکرد فرزندان خود نظارت داشته باشند. 

وی گفت: سالانه در کشورمان ۱۷هزار نفر جانشان را به دلیل تصادفات رانندگی از دست می‌دهند که باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از حوادث و تصادفات بکاهیم و از مرگ عزیزانمان جلوگیری کنیم. در این آیین از فرهنگ یاران نمونه ترافیکی در پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر قدردانی شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا