مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی لوگوی شرکت جدید «کاواساکی موتورز»

از زمان تاسیس در بیش از 120 سال پیش، صنایع سنگین کاواساکی، که طیف گسترده‌ای از تلاش‌های آن شامل (زمین، دریا و هوا) است و از فضا به اعماق دریا می‌رسد، همواره هدف خود را در پیشرو بودن فناوری قرار داده است. این مارک نمادی از تمایل مداوم کاواساکی برای پیشروی بیشتر، رسیدن به سطوح بالاتر و تلاش مداوم برای دستیابی و فراتر رفتن از حد است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در نوامبر 2020، صنایع سنگین کاواساکی اعلام کرد که تجارت موتورسیکلت به‌عنوان یک شرکت جداگانه به نام Kawasaki Motors Limited توسعه خواهد یافت. در حال حاضر، شرکت جدید لوگویی را نشان داده است که در مدل‌های آینده کاواساکی خواهید دید. این بدون شک یک تصمیم بزرگ از سوی شرکت جدید است و نشان می‌دهد که انتظارات زیادی از خود و محصولات آینده دارد.

این نماد که از شخصیت ژاپنی kawa (رودخانه) است، سابقه طولانی دارد. اولین‌بار، در دهه 1870 ظاهر شد، جایی که بر روی پرچم‌هایی که توسط کشتی‌های متعلق به کشتی‌سازی کاواساکی تسوکیجی (شغلی که در نهایت به صنایع سنگین کاواساکی تبدیل شد) به اهتزاز در آمده بود، استفاده شد.

هنگامی که اولین نسخه 2014 نینجا H2 و H2R، اولین موتورسیکلت‌های تولید انبوه جهان که باعث ایجاد تاثیر در صنعت شد، این مارک با افتخار بار دیگر در معرض دید عموم قرار گرفت و از 4 اکتبر امسال کاواساکی موتورز از آن استفاده کرد.

قابل ذکر است که در ژوئن 2021، کاواساکی 80 درصد افزایش فروش را نسبت به سال 2017 از موتورسیکلت‌های خود نشان داد که حجم آن‌ها بیش از 400 سی‌سی بود. علاوه‌براین، کاواساکی اعلام کرد که مشتریان آن جوان‌تر شده‌اند و تعداد رانندگان 20 ساله‌ای که از این برند خریداری کرده‌اند در مدت مشابه 60 درصد افزایش یافته است.

در آن زمان، همچنین اظهار داشت که در توسعه موتورهای الکتریکی، هیبریدها و فن‌آوری‌های سوخت هیدروژنی و در جهت به رسمیت شناختن تغییرات اجتماعی و فرهنگی بیشتر تلاش می‌کند.

تا سپتامبر 2021، هیروشی ایتو، اولین رئیس شرکت کاواساکی موتورز، اعلام کرد که کاواساکی قصد دارد کارخانه نبراسکا موجود خود را گسترش داده و همچنین یک کارخانه تولیدی کاملاً جدید در مکزیک ایجاد کند. ماه گذشته، سازنده ژاپنی همچنین اعلام کرد که 265 میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای افزایش ظرفیت تولید در پنج سال آینده، با تمرکز بر بازار آمریکای شمالی انجام می‌دهد.

ما مشتاقانه منتظریم ببینیم که چگونه کاواساکی موتورز انتظارات فوق‌العاده زیادی را که برای خود تعیین کرده است برآورده می‌کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
MotorbikewriterRideapartKawasakiKawasaki-cp.khi
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا