مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرگ خاموش موتورسواران

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۴۷ راکب موتورسیکلت در همدان فوت کردند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا عزیزی، با بیان اینکه متأسفانه هیچ یک از این موتورسواران گواهینامه نداشتند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ موتورسوار نیز دچار جراحت بالا شدند که نشان می‌دهد فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه در درصد کمی از همدانی‌ها پایین است و از مقررات راهنمایی و رانندگی آگاهی ندارند.

وی با اشاره به اینکه جمعه گذشته برخورد یک دستگاه سواری پراید با تریلر در محور همدان-ملایر در حوالی ازندریان منجر به مرگ راننده ۴۳ ساله خوردوی سواری شد، افزود: متأسفانه تصادفات جاده‌ای در همدان رو به افزایش است و از ابتدای مهرماه تاکنون هشت فقره تصادف در جاده‌های استان اتفاق افتاده است.

عزیزی ادامه داد: از این ۸ فقره تصادف، دو تصادف مربوط به خودروهای غیر بومی بود که یکی بر اثر حادثه و دیگری مربوط به قاچاقچیان کالا است و شش تصادف دیگر خودروهای بومی استان همدان بودند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸، ۶۷ نفر در جاده‌های استان کشته شدند و عمدتا غیربومی بودند، مطرح کرد: در سال جاری بیشتر فوتی‌ها بومی استان هستند و این نشان می‌دهد متأسفانه همدانی‌ها پایبند به مقررات راهنمایی و رانندگی نیستند.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: سهل انگاری رانندگان در جاده علاوه بر اینکه جان آنها را با خطر مواجه می‌کند باعث خطرآفرین بودن برای دیگر هموطنان نیز می‌شود و حوادث غیرقابل جبرانی را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید:

محمدعلی نژادیان: قانون‌گذار باید در تصادفات سهم تقصیر کارخانه‌های تولیدکننده موتورسیکلت را مشخص کند/ موتورسیکلت‌های قاتل، نَفَس جوانان ایران را گرفته است

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا