مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ علی همه‌خانی گفت: ماموران پلیس راهور تهران بزرگ چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین را در بزرگراه ‌های شهید مدرس و شهید چمران توقیف کردند.

وی ادامه داد:‌ اولین موتورسیکلت سنگین که از نوع هوندا۴۰۰ سی سی بود، حوالی ساعت ۱۳  در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید مدرس قبل از آفریقا و موتوسیکلت دوم که از نوع یاماها ۱۰۰۰ سی‌سی بود حدود نیم ساعت بعد در همان محدوده توقیف شد.  

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه سومین موتورسیکلت نیز که از نوع هوندا ۱۳۰۰ سی‌سی بود، حوالی ساعت ۱۴ در محدوده تقاطع بزرگراه شهید مدرس و آفریقا توقیف شد، گفت:‌ حدود ۴۵ دقیقه بعد نیز چهارمین موتورسیکلت نیز که از نوع هوندا ۱۳۰۰ سی‌سی بود در بزرگراه چمران، محدوده نمایشگاه توقیف شد.

به گفته وی، هر چهار موتورسیکلت توقیفی به پارکینگ منتقل شدند و مراحل پیگیری بعدی در این خصوص در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، پیش از این سردار سید کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور ناجا گفته بود که برابر مقررات کشور، موتورسیکلت های بالای ۲۵۰ سی سی اجازه تردد در معابر را ندارند و پلیس نیز آنها را شماره گذاری نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تعداد توقیفی‌های موتورهای سنگین به ۳۹ دستگاه رسید

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا