مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تی‌وی‌اس موتور با هدف نفوذ بیشتر در بازار بین‌المللی یک استارت‌آپ سوئیسی را خرید

تولیدکننده موتورسیکلت هندی TVS در تلاش برای توسعه خود در خارج از هند، به‌ویژه در اروپا است. سال گذشته، این شرکت حقوق موتورسیکلت افسانه‌ای نورتون را به‌دست آورد و از آن پس در احیای این برند کار می‌کند. تی‌وی‌اس اخیراً برخی تغییرات را در عملکرد داخلی نورتون انجام داده است و حتی کارخانه‌ای با ظرفیت تولید 8 هزار دستگاه دوچرخ در سال ساخته است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در حال حاضر، در حالی که داستان خرید نورتون یک داستان احیای هیجان‌انگیز است که هنوز به‌طور کامل مشاهده نشده است، شرکت هندی اخیراً توجه خود را به آینده تحرک در اروپا معطوف کرده است. اگر نورتون به‌دنبال میراث و کارایی است، استارت‌آپ EGO Movement در فکر توسعه راه‌حل‌های تحرک شخصی پایدار برای فردا است. این استارتاپ سوئیسی به تازگی توسط تی‌وی‌اس موتور (سنگاپور) شرکت تابعه تی‌وی‌اس موتور در یک معامله نقدی خریداری شد.

خرید جدید به‌عنوان اولین حمله شرکت تی‌وی‌اس موتور به بخش وسایل‌نقلیه الکتریکی در بازار بین‌المللی عمل می‌کند و در راستای ماموریت خود در جهت ایجاد سبد محصولات با محوریت تحرک پایدار و سازگار با محیط زیست است. علاوه‌براین، به TVS پای محکمی در بخش وسایل‌نقلیه سریع سبک وزن، به‌ویژه در بازارهای توسعه یافته در اروپا می‌دهد.

EGO یک شرکت فناوری سوئیسی است که در زمینه توسعه راه‌حل‌های نوین حرکتی اعم از دوچرخه‌های الکتریکی، دوچرخه‌های باربری الکتریکی و اسکوترهای الکتریکی تخصص دارد. در حال حاضر، در چندین کشور اروپای شرقی مانند سوئیس، لیختن اشتاین و بخش‌هایی از آلمان فعالیت می‌کند. با توجه به خرید این شرکت، می‌توان انتظار داشت که محصولات در ماه‌های آینده و سال‌های آینده بسیار تهاجمی‌تر عرضه شوند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartFinancialexpressAutocarindia
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا