مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

چگونه حضور فهیمه نعمت‌الهی در مسابقات جهانی میسر شد

سیدمهدی: با حضور رییس فدراسیون ترکیه در ایران تفاهم‌نامه دوجانبه به امضا می‌رسد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، فیروزه سیدمهدی نایب رییس بانوان فدراسیون اظهار داشت: این مسابقات در دو روز به میزبانی شهر افیون ترکیه برگزار شد که مطرح‌ترین موتوسواران در این دور از رقابت‌ها حضور داشتند.

وی افزود: حضور خانم نعمت‌الهی در مسابقات جهانی ترکیه با حمایت کامل فدراسیون صورت گرفت و با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت فدراسیون با رایزنی‌هایی که صورت داد امکان حضور این بانوی تاریخ‌ساز موتورسواری را میسر کرد. این حمایت از اخذ مجوز شورای برون مرزی شروع شد و تا انجام هماهنگی‌های لازم برای خروج موتور خانم نعمت‌الهی از گمرک ترکیه ادامه داشت.

سیدمهدی ادامه داد: مسابقات در دو راند برگزار شد و عملکرد نعمت‌الهی در این دو راند آن چیزی بود که پیش از این پیش‌بینی کرده بودیم. هرچند که اگر ما در کشور از وجود پیست‌های استاندارد و مناسب بهره می‌بردیم و نعمت‌الهی تجهیزات به روز را در اختیار داشت می‌توانستیم نتایج بهتری نیز به دست آوریم.

نایب رییس بانوان فدراسیون بیان داشت: به جز دو کشور همه شرکت کنندگان با حمایت کمپانی‌های بزرگ در مسابقات حضور پیدا کرده بودند و از لحاظ فنی نیز ساپورت می‌شدند. نعمت‌الهی در ریس یک مسابقات در جایگاه بیست و یکم قرار گرفت و در ریس دوم نیز اگر دچار حادثه نمی‌شد می‌توانست از مسابقات امتیاز بگیرد. هدف ما از حضور در مسابقات کسب تجربه بود و خوشبختانه در هر دو راند توانست مسابقات را به پایان برساند.

وی همچنین درخصوص دیدارش با رییس فدراسیون ترکیه در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوب برای ما نشست مشترک با فدراسیون ترکیه بود که در این نشست با رییس و چند تن از مسئولان دیگر فدراسیون ترکیه دیدار و گفتگو کردیم. شاهد صحبت‌های خوبی در این نشست بودیم و قرار شد تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون دو کشور امضا شود.

سیدمهدی خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم‌نامه قرار است که دو کشور از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و مسابقه دوجانبه ای را برگزاز کنیم. متن این تفاهم نامه قرار است آماده شود و با حضور رییس فدراسیون ترکیه در کشورمان این تفاهم‌نامه به مرحله اجرا دربیاید. براساس صحبت‌های انجام شده قرار است مسئولین برگزاری مسابقات ترکیه فیلم ساخت پیست و تجهیزات به کار برده شده را برای فدراسیون ایران بفرستند تا بتوانیم از آن در استانداردسازی پیست‌های کشور استفاده کنیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا