مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درخواست فدراسیون از پلیس برای برخورد با مربیان و کلاس‌های آموزشی غیرقانونی موتورسواری بانوان

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای برخورد با مربیان و کلاس‌های آموزشی غیرقانونی موتورسواری بانوان توسط افراد سودجو با فرمانده انتظامی تهران بزرگ مکاتبه کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مازیار ناظمی در نامه‌ای به سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری‌های غیرقانونی و غیر مجاز آموزش موتورسواری خصوصا برای بانوان توسط افراد سودجو و با مدارک جعلی مربیگری، خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با آنها شد
در نامه رئیس فدراسیون خطاب به فرمانده انتظامی تهران بزرگ آمده است: اخیرا تعدادی افراد سودجو بدون داشتن مدرک مربیگری و خارج از نظارت مراجع فنی و قانونی، با راه‌اندازی کلاس آموزش موتورسواری در پارکینگ ها، حاشیه ترمینال‌ها، اتوبان‌ها و حتی اماکن ورزشی و دریافت مبالغ هنگفت، اقدام به آموزش غیر اصولی و بدون استاندارد برای علاقمندان این رشته خصوصا بانوان می‌نمایند.

مازیار ناظمی از پلیس خواسته است با این افراد برخورد قانونی صورت گیرد و تبلیغات آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی توسط پلیس فتا پیگیری و به مراجع قضایی معرفی شوند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا