مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سلمان عضایی: باید به بحث استعدادیابی بیشتر توجه شود

در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور رشته موتورسواری با مشکلات زیادی همراه بود و باعث شد اکثر مسابقات ما تعطیل شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سلمان عضایی، ورزشکار رشته موتور ریس کشورمان که در کلاس ۶۰۰ سی‌سی فعالیت می‌کند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به وضعیت این رشته اظهار داشت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور رشته موتورسواری با مشکلات زیادی همراه بود و باعث شد اکثر مسابقات ما تعطیل شود.

وی ادامه داد: شرایط کرونایی بر مسائل اقتصادی نیز تاثیرگذار بود و باعث شد قیمت قطعات بالا برود. با توجه به تعطیلی مسابقات اسپانسرها نیز حمایت خود را قطع کردند و همین امر باعث شد که ورزشکاران زیادی در این رشته دیگر فعالیت نداشته باشند.

عضایی گفت: درحال حاضر در بیشتر قطعات موتور با رشد ۸ برابری همراه هستیم و این گرانی‌ها به ضرر رشته موتورسواری ختم می‌شود. لازم است که اسپانسرها حمایت خود را از این رشته داشته باشند و دوباره مسابقات موتورسواری با توجه به مخاطبان زیادی که دارد رونق بگیرد.

وی همچنین با اشاره به انتخاب مهران همتیان به عنوان نایب رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: خوشحالم از انتخاب مهران همتیان چون همچون سهند دلداده از بدنه موتورسواری کشور است و قطعا باعث اتفاقات خوب و مثبتی برای این رشته خواهد شد.

عضایی اظهار داشت: درحال حاضر استان‌های مشهد و اصفهان بیشتر در بخش موتور ریس فعال هستند که امیدوارم با حضور همتیان و برنامه‌های خوبی که رییس فدراسیون در دست اقدام دارد شاهد گسترش و شکوفایی این رشته در کل کشور باشیم. به نظر می‌رسد اولین نکته‌ای که باید روی آن متمرکز شویم بحث استعدادیابی است که پیش از این به آن پرداخته نشده بود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا