مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی یک شرکت تولیدکننده موتورسیکلت برقی با تیم تحقیق و توسعه قوی

شرکت “Davinci Tech” موتورسیکلت برقی جدید DC100 خود را روانه بازار کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این شرکت که در سال 2013 تاسیس شد، شرکتی نو‌آور در فن‌آوری است که جسارت و توانایی خلق تصورات انجام شده را به میزان زیادی دارد. این تیم کنجکاو و خلاق، با جدیت هدایت می‌شوند و بارز‌ترین ویژگی آن‌ها این است که با هدف ایجاد سرگرمی، توانایی پرسیدن سوال و حل مشکلات مرتبط با آن را به خوبی دارند.

تیم تحقیق و توسعه این شرکت از 11 رشته تحصیلی دانشگاه Tsinghua با قابلیت تحقیق و توسعه بسیارعالی و عمیق، فعالیت خود را انجام می‌دهد.

در 7 سال گذشته، آن‌ها از ابتدا و به‌طور مستمر در بخش‌های طراحی گرافیک صنعتی، مدل‌سازی مهندسی سه بعدی، طراحی ساختار مکانیکی، ساخت سازه مکانیکی، تحقیق و توسعه سیستم کنترل خودرو فعالیت کرده و تجهیز و آزمایش خودرو را پشت سر گذاشته‌اند. سرانجام، اولین محصول انبوه آن‌ها DC100 متولد شد.

در 17 ژوئیه 2021، شرکت Davinci Tech به‌طور رسمی موتورسیکلت‌های الکتریکی DC100 و DC Classic را در سراسر جهان عرضه کرد و به‌طور رسمی پیش فروش خود را آغاز کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، اطلاعات پیش فروش و اقدامات مربوط به پیگیری، لطفاً به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
سمیه آموت‌سر
منبع
Electricmotorcycles
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا