مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با محصول جدید «سی‌اف موتو» آشنا شوید

امکانات موتورسیکلت 250SR آن را به یک موتور ورزشی بسیار روان برای مبتدیان در خیابان تبدیل می‌کند و همچنین سیستمی را دارد که موتورسواران باسابقه می‌توانند در مسیر از آن لذت ببرند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سی‌اف موتو در ماه‌های اخیر سخت تلاش کرده است تا خود را به‌عنوان نیرویی در صنعت موتورسیکلت جهانی به حساب آورد. در حالی که دوچرخ‌های آن هنوز به بازار ایالات متحده نرسیده است، در سایر نقاط جهان، این شرکت موتورسیکلت چینی ثابت کرده است که با ارائه برخی از محصولات کاملاً جذاب که دارای عملکرد چشمگیر و یک برچسب قیمتی است که برای همه اقشار با هر بودجه‌ای قابل تهیه است می‌خواهد که به مدت طولانی در بازار بماند.

این شرکت اخیراً با مدل‌های 250SR و 300SR وارد بخش ورزشی سطح پایین شده است. این دوچرخ‌‌ها که در بازار آسیا به بازار عرضه شده‌اند عملکردی در کلاس 300 سی‌سی را با قیمت یک اسپرت 150 سی‌سی ژاپنی ارائه می‌دهند. به همین ترتیب، هر دو مدل 250SR و 300SR فروش قابل توجهی داشته‌اند، به خصوص با توجه به این واقعیت که این دوچرخ‌ها بازیکنان جدیدی در زمین بازی هستند. موتورسیکلت 250SR جدید با ترکیب چشمگیر از رنگ‌های آبی و نارنجی، کمی یادآور سبک طراحی کی‌تی‌ام است که در RC200 یافت می‌شود. این ترکیب رنگ چشمگیر با نسخه نژاد آبی رنگ که در مارس امسال فاش شد متفاوت است.

ظاهر جدید 250SR سی‌اف موتو مطمئناً مورد توجه علاقه‌مندان تازه کار ورزشی و همچنین مردمی است که به‌دنبال مسافرت روزانه ورزشی هستند که بتوانند آخر هفته در پیست یا جاده‌های پر پیچ و خم از آن لذت ببرند. این محصول دارای ترمزهای برتر و سیستم تعلیق KYB و همچنین صفحه نمایش تمام رنگی TFT با اتصال بلوتوث دارد.

موتورسیکلت 250SR دارای یک موتور 249.2 سی‌سی مایع خنک، تزریق سوخت انژکتور و تک سیلندر است که حداکثر قدرت 27.5 اسب بخار را در 9750 دور در دقیقه و 22 نیوتن متر از حداکثر گشتاور را در 7500 دور در دقیقه تولید می‌کند , دارای یک جعبه دنده شش سرعته است.

بیشتر بخوانید:

یک محصول بسیار رقابتی در سطح موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای متولد شد/ «سی‌اف‌موتو» نسخه جدید مسابقه‌ای 250SR را روانه بازارهای بین‌المللی می‌کند

شرکت چینی CFMOTO پیشتاز در تولیدات منطبق با استانداردهای آلایندگی روز دنیا

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartBikewaleBikedekho
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا