مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درخواست برای واردات موتورهای سنگین

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مازیار ناظمی در دیدار با مهدی علی نژاد معاون قهرمانی گزارشی از فعالیت های انجام شده در سه ماه گذشته ارائه کرد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با ارائه گزارش راه اندازی  سامانه ملی فدراسیون گفت: با این سامانه تمامی عملیات مالی و اداری فدراسیون، کمیته ها و هیات ها در چارچوب آن قرار می گیرد و نهایت شفافیت و انضباط مالی و نظارت را حتی در بخش احکام مربیان و قهرمانان پیدا می کنیم. ناظمی با اشاره به راه اندازی اتوماسیون هیات های استانی و ارتباط صحیح‌تر و به‌هنگام‌تر با روسای هیات های استانی گفت: اکنون با تمامی هیات‌ها ارتباط مسنجم تری پیدا کردیم و ارزیابی بهتری از عملکرد مالی واداری آنها داریم.

علی نژاد نیز با تقدیر از فعالیت های انجام شده گفت: کرونا فعالیت های ورزشی را تاخیر مواجه کرد و باید شما تلاش کنید با اجرای دقیق تقویم ورزشی، مجددا فعالیت های این رشته را با کیفیت و سرعت بیشتری از سر بگیرید.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مسئولیت های حرفه ای و مدنی و همگانی دارد ونباید از آنها غافل شود.

علی نژاد با اشاره به اهمیت ساماندهی و شفافیت امور فدراسیون گفت: نظم مالی واداری و جبران کاستی ها باید در دستور کار شما باشد.

در پایان این دیدار ناظمی از معاون قهرمانی درخواست‌ کرد که کارگروه فنی واردات موتورهای ورزشی مطابق دستورالعمل جدید وزارت ورزش و جوانان به ریاست علی نژاد برای تعیین تکلیف مسائل  باقی مانده از گذشته تشکیل شود.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا