مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قدرت موتورسیکلت الکتریکی جدید چینی معادل یک موتورسیکلت 125 سی‌سی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ما هر روز با برخی از برندها مواجه می‌شویم که محصول جدیدی را معرفی می‌کنند. برخی از این محصولات حتی در گوشه و کنار جهان شنیده نمی‌شوند و بعید است به این زودی‌ها به کشور ما بیایند.

محصول Voge ER10 جدیدترین موتورسیکلت برقی است که به بازار اروپا می‌رود، اما این بار اوضاع می‌تواند متفاوت باشد. زیرا، برخلاف بسیاری از دوچرخ برقی‌های آسیایی که معمولا معادل 50 سی‌سی است، این محصول یک مدل معادل 125 سی‌سی قدرتمندتر است.

مارک Voge متعلق به شرکت لانسین (Loncin) یکی از این برندها است که راه‌حل‌های تحرک الکتریکی را برای بخش دوچرخ فراهم می‌کند. البته این یک برند کاملاً جدید نیست و قبلاً با دوچرخ‌های برقی مانند 500DS و 650DS اخیراً در سراسر قاره اروپا حضور داشته است.

قابل ذکر است که این شرکت یک ADV به نام 300DS را در بازار فرانسه ارائه داد و اکنون، این برند چینی یک موتورسیکلت الکتریکی به نام ER10  را در بازارهای ایتالیا راه‌اندازی کرده است. این محصول در بازار رقابت ایتالیا در مقابل موتورسیکلت‌های 125 سی‌سی مجهز به IC قرار می‌گیرد که به این معنی است که سوار شدن به آن فقط به مجوز A1-B نیاز دارد که این اجازه می‌دهد تا موتورسواران 16 ساله صاحب این دوچرخ شوند. در واقع سرعت بالاتر و موتور با قدرت بالاتر بدان معنی است که این محصول در اکثر بازارها به گواهینامه موتورسیکلت احتیاج دارد.

این محصول در قلب خود دارای یک موتور الکتریکی 60 ولت/ 6 کیلووات است که انرژی را از یک باتری لیتیوم یونی 60 ولت/ 70 آمپر ساعت دریافت می‌کند و می‌تواند حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت را داشته باشد و حداکثر برد 100 کیلومتر را با یک بار شارژ ارائه دهد.

این دوچرخ 115 کیلوگرمی (253 پوند) مطمئناً وزن کمتری نسبت به گزینه‌های موجود در بازار اروپا دارد و کنترل آن برای موتورسواران مبتدی آسان است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RushlaneElectrek
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا