مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اتاق اصناف به‌دلیل آسیب‌های کرونا برای معافیت‌ها و تخفیف‌های مالیاتی پیگیر است/ سبک تعطیلی‌ها و روش آن درست نیست

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صاحب نیوز، مهدی غفرانی گفت: در حال حاضر بازار رونقی ندارد و چند ماه است که واحدهای صنفی فروشی نداشته و در حال حاضر نیز که تعطیل هستند.

رئیس فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت تصریح کرد: همانند بسیاری از شغل‌های دیگر کرونا در این صنف تاثیرگذار بوده است و تعطیلی‌های مختلف و دیگر اثرات آن بر این صنف قابل توجه است.

وی با اشاره اینکه این سبک تعطیلی و روش آن درست نیست، افزود: تعطیلی باید برای همه و مدت معین باشد و همچنین بانک ها نیز در این تعطیلی همراه صنف باشد و نمی‌شود صنف تعطیل باشد،اما بانک، بیمه و دارایی باز و همه تعهدات صنف سرجایش باشد اما صنف تعطیل و فروش نکند.

غفرانی بیان کرد: اینکه قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند و با قدرت خرید مردم همخوان نیست، شاید به صنف ما محدود نشود و بسیاری از صنف‌های دیگر را نیز در برگیرد.

از اواخر فروردین تا نیمه‌های تابستان یکی از بازه‌های زمانی است که واحدهای صنفی دوچرخه و موتورسیکلت پیک فروش دارند که امسال با تعطیلی و همچنین کسادی روبرو هستند و خبری از شور در بازار آن‌ها نیست.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا